Gå til innhold

Kvalm og oppblåst.

Cindy_jah

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i min 5 svangerskapsuke og er relativt kvalm hele dagen (!) , dette kommer og går selvfølgelig, men kommer når som helst på døgnet. Helt normalt har jeg visst lest og hørt:-)

Magen er en god del oppblåst og jeg går med mye luft i magen.

Når det gjelder vekta, så ligger jeg omtrent på samme vekt som før. Ingen vektøkning ennå:-D Hehe..Brystvortene er ømme og vonde, og jeg blir lett hissig har jeg merka..heldigvis siste dag på jobb, så nesten 1 mnd ferie:-D

Fortsetter under...

Ja jeg forstår deg godt. Jeg er i uke 8 og har vært en del kvalm de siste ukene men nå begynne det å gi seg. Det hjelper viss jeg ikke lar det gå for lenge mellom måltidene ved at jeg spiser litt kjeks inn i mellom.

Jeg er svært plaget med veldig oppblåst mage. Den er så stor at jeg ser veldig gravid ut allerede, er veldig øm i magen og sover dårlig pga ubehaget/smertene. Jeg krysser fingrene for at det gir seg snart......veldig plagsomt spesielt nå i bikinisesong.....

Nå går jeg snart i 6. svangerskapsuke, og barnets 4. uke. Endelig har luften i magen gitt seg, og jeg har begynt å få tilbake min "flate" mage:-D Litt kjipt å bli ferska fordi man er oppblåst..vil helst ikke si noe til venner og slikt før det har gått 3 mnd. Men selvfølgelig vet mine aller nærmeste det:-) Hvordan er det med deg? Har du begynt å fortelle til noen ennå?

hei, oppblåstheten har gitt seg noe men blir nok ikke kvitt den med det første....konstant plaga av det...som om magen ikke klarer å jobbe med maten fordi jeg føler meg stappfull hele tiden nesten.Vondt om nettene pga luften. Blir som regel veldig dårlig etter å ha spist middag....og da kaster jeg opp...

Ellers heilt greit, men kunne vært bedre.

Det er ganske mange av mine nærmeste venner som vet det siden vi hadde prøverør og de har visst om det og vært oppdatert om det hele tiden. Min samboer klarte å røpe det for sine arbeidskollegaer allerede uke 5 så de vet det. Jeg har ikke sagt det til noen på jobben ennå men de har sikkert sett det på magen min tenke jeg....

Hvordan er det me deg?

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...