Solskinnstrall Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er straks 3 mnd på vei- og syns ikke jeg ser noe til magen- skal ikke den begynne å vokse snart da:) Har ikke lagt på meg noen ting heller- ikke det at det gjør noe men. Kanskje bare jeg som er utolmodig! I går kjente jeg små blaffringer i magen- kan det være bebissen tro?
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Det KAN være bebissen ja jeg kjente ikke sprell før jeg var 16 uker sist. Alt før det var i mitt tilfelle tarmene som løp løpsk. Men da den sprellet,var jeg ikke i tvil. Kjentes nesten ut som en..tja fisk? Nå står det på Bim at jeg er i 8 uke,da er jeg vvel 7 uker og 5 dager regner jeg med. Har liten bul rett under navlen, men mulig jeg er full av luft. Husker hevrtfall at i uke 16 hadde jeg synlig gravidmage sist. Litt forskjellig når magene kommer,kommer litt ann på hvordan vi er bygd..om du er høy/lav, kraftig eller slank.
Galskapens overhode Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Fremt til uke 12 ligge livmor godt gjemt nedi bekkenet. Så en gang etter disse mnd kommer nok magen.. Jeg husker jeg var svær i uke 25 sist gang.. Folk klappet meg på magen og sa -stakars deg, du har ikke mange dagene igjen du.. Men jeg husker ikke når magen begynte å komme
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Det kan være babyen du kjente ja. ;-) Jeg kjente liv rundt uke 13, jeg var da veldig usikker på om det var det jeg kjente siden det var så tidlig, men har kjent det siden og det har bare blitt tydligere og tydligere. :-) Hos meg kunne man ikke se at jeg var gravid før jeg var rundt uke 26.... Jeg hadde selvsagt fått en liten kul, men det var slik jeg såg best selv. Magen kommer, det varier bare fra person til person når den får fart på seg. Lykke til`!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 jeg er i uke 10+4 idag, og har tydelig mage ikke luft liksom, men babymage ;p
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg fikk ikke mage før i 6. måned første svangerskapet mitt, men denne gangen tror jeg den kommer mye tidligere.. Har liksom en del mage igjen fra sist gang :-P hehe..
mammamammamammamor Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 dette er 3.svskapet mitt og eg er vell 10,6 uker. eg har fått mage, men bare sånn blaut fleske mage. den strammer seg nok etterhvert, kjenner ei som fikk synelig mage og tutenavle i uke 11, men hu er veldig slank og sprek da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå