Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Skjønner ikke hvor jeg har det ifra.. Sambo sier at den har vært blå og gul hele tiden! Men jeg protesterer... hehe.. For jeg mener nemlig at den var hvit og rød før! Samme logoen.. Bytte ut det gule med det rød, og blåe med det hvite! Eller er jeg helt på jordet nå... Mulig jeg har drømt det og =P
Monajenten Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Det tror jeg også!!!!! Men er ikke hundre prosent sikker da, men mener ganske bestemt å huske at den var hvit og rød før ja! Hmmmmm..........
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 I så fall har vi hatt samme drøm;)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 nææh..?? nå er dere på bærtur:P den har jo alltid vært gul og blå da... hehe
Aini Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Vet at Ikea er både Hvit og rød og at det finne gul og blå..
Dailis Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Stemmer det, bodde i nærheten av ikea før, så den har jeg sett mangfoldige ganger. Jeg synes det var mye bedre, blått og gult er så hardt sammen:P
Mulle :) Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Stemmer det.. Var hvit og rød tidligere.. Sambo har jobbet på IKEA
mumbo Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 IKEA er en svensk kjede. De har alltid hatt blå og gul logo. Men den på Slependen har hatt rød og hvit. Kanskje var det den første IKEAen i Norge, og de endret fargene fordi de trodde blå og gul ikke ville slå an her? Nå endrer de i hvert fall til gul og blå på IKEA på Slependen også, så da blir det samme som de har på IKEA i Sverige og i resten av verden.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 den var rød og hvit her i Norge ja...I utlandet derimot har den vært blå og gul hele tiden...Her i Bergen er den forresten fortsatt rød og hvit...
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Mohahahaha... Denne tråden skal jeg vise sambo! *gliiiiis*
mandapus Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 Jeg jobber på Ikea, og på kurset vi må gå før vi får begynne sa de at ikea er det eneste landet i verden som får/fikk ha rød/hvit kombinasjonen, og de har nettopp begynt å skifte ut fargen til gul og blå, altså utenpå varehusene. Inni er jo alt blitt blått/gult av logoer/uniformer. Noen hevder at norge fikk ha rødt/hvitt pga unionen, men det er faktisk ingen som kan svare konkret på hvorfor det er sånn...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå