Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Det er en jente som kjæresten "kjenner" via msn... Hun driver å kaller kjæresten MIN, for "Dennisgullet<3" og skriver masse flørtete ting til han og sånn... Da mener jeg skikkelig flørte-ting... Jeg har bedt han slutte å snakke med henne, hvertfall slutte å snakke så mye med ho. Men er jeg hysterisk?
Kiwi med maispire Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Ta kontakt med henne og si at det er ubehagelig at hun gjør slike ting! Men kjæresten din burde respektere at du synes dette ikke er ok. Hysterisk? nei, bare realistisk og vet at man må holde hardt omkring det som er ditt;)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Åh, da er vi to som opplever dette. Og min kjære gjør ikke stort for å få henne til å slutte, så han liker vel oppmerksomheten han får av henne, samtidig som han IKKE liker henne i det hele tatt. Han lar henne få dumme seg ut litt liksom ;-p Huff, vi jenter hater jo slike ting da, og det burde jo gutta respektere og slutte med men...
spanky90 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 si akkurat hva du føler og klem frem noen tårer funker fett! typen min va også sånn, ble sur og lei og fellte noen tårer, han slette hun med en gang!... sjønner ikke mannfolk!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har klemt fram tårer mange ganger, men det hjelper ikke stort. Blir så lei meg når ho holder på sånn, faen da, Dennis og ikke "Dennisgullet<3" hennes, men MITT gull! Skjønner ikke hvorfor ho driver sånn... Agr, hater den kjerringa!
Teltpluggen Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Tror jeg hadde latt henne få høre mine tanker..
Tulletutta Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Eg hadde gitt beskjed. har gjort det med ei som var sånn med typen for noen år tilbake. har ikkje hørt fra ho siden.sende mld på mobilen hennes og skrev akkurat ka eg meinte, hu ringte men eg tok ikkje tlf skrev bare at eg hadde sagt ka eg meinte og hu kunne holde seg til helvete vekke fra min mann. Hu dreiv og ringte og plagde han i fleire mnd sjølv om han gav beskjed, det gav seg ikkje før eg sa i frå, det var når me nett hadde blitt i lag. Ho kjente typen min før meg, men alikevel, kjenner eg blir forbanna berre av å skrive om det. Ingen legger seg etter min David altså!! He he hormoner hos meg nå.. jepp.. du er ikkje hysterisk.. he he..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 Ok, takk for svar alle sammen !!! Dere er nydelige Da er det ikke bare jeg som synes jeg selv overreagerer Hormonene koker om dagen, kjenner jeg blir MYYYE fortere sinna enn ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå