Gå til innhold

traumatiske fødsler gjør meg mer redd og tenke på og ha en til baby!!

Anbefalte innlegg

Bør jeg slutte og tenke på de forfarlige traumatiske fødsler og tenke fremover siden jeg planlegger og bli gravid igjen?!

Jeg klarer ikke og glemme den siste gang jeg hadde katastrofehaste keisersnitt,hver gang jeg tenker og bli gravid blir jeg redd og sier ,nei jeg tar p-pillen igjen. Jeg blir så redd av fødselen ,og at jeg skal ha keisersnitt.

Tror alltid at det kommer til og gå galt med meg som andre gangen med full narkose og ikke minst infeksjon etter andre keisersnitt.

Kommer det til og gå bra med meg?!

Fortsetter under...

Du må huske på det at ett haste snitt er noe helt annet enn ett planlagt ett.

Jeg tror at hvist du hadde blitt gravis igjenn og fått planlagt ks hvist det er det du vil ha, så tror jeg det hadde gått bra. Allt går rolig for seg og du får være våken, og sjangsen for at noe skal gå gale da er jo ikke stor men er jo alltid en risiko med allt man gjør. er risiko og leve i det hele tatt.

Kunne du ikke tatt kontakt med en jordmor eller lege og få snakket om det?

Siden du har ett stort ønske om og få en til ville jeg absolut rådet deg til og fått snakket med noen som kan berolige deg litt.

Men du må huske at ingen fødsler er like mange som har hatt en forferdelig første fødsel og en fantastisk andre fødsel.

Ønsker deg lykke til og håper at ting ordner seg for deg ..

klem

Siden babyen må jo ut en gang må du kunne venne deg til den ene eller andre måten. Selv ville jeg aldri føde, slik at ks var den eneste måten for meg. Og ks var jeg ikke redd for i det hele tatt.

Men tro meg, en planlagt ks foregår helt rolig, ikke noen som haster eller at man har følelsen at ting må skje fort.

Infeksjonen eller andre komplikasjoner er selvfølgelig noe man ikke kan utelukke, dessverre.

Men jeg ville ikke slutte med prevensjon før man er blitt komfortabel med tanken ang ks (eller fødsel).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...