Gå til innhold

klarer ikke glede meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du som ikke klarer å glede deg ;-)

Hvorfor skal det ikke gå bra? Sjansen for at det går bra er jo faktisk ganske stor. Jeg tror alle går rundt og er litt usikre nå i begynnelsen. Men som en annen sa her inne: Jeg velger å slippe gleden løs, så får jeg heller ta sorgen på etterskudd.

Syns dette var så bra sagt! Hvorfor skal man alltid ta sorgene på forskudd? Javisst er livet sårbart, det er alltid noe å bekymre seg for. Men vi må prøve å glede oss over at dette fanktisk kan gå veldig bra!!

:-)

Jeg venter også med å glede meg til uke 12 13 tenker jeg... Er i 6. uke nå, og har lest her inne at uke 7 er en kritisk uke...

Har et normalt svangerskap og normal fødsel bak meg, og 2 SA nå i år... Kan psyken spille inn på om det går bra tro?

Du er ikke den eneste...

Så lenge du ikke blør og har skikkelig menssmerter, så er det liten sannsynlig at du mister...

Men skjønner du uroer deg...Gjør det selv...Prøver å si til meg selv at dette går bra og ikke tenke så mye på det, med mindre det er MYE blod og smerter og det haar jeg ikke...

Håper du snart kan glede deg veldig over den lille som kommer om en "liten" stund...

Stor klem til deg (og dere andre=o) )

Engster du deg veldig, så hold deg borte fra disse sidene en stund. Forrige gangen jeg var gravid gikk jeg nesten konstant rundt med en klump i magen. Ble så nervøs av de som skrev at de blødde og som mistet.

Denne gangen skal jeg også være litt forsiktig med disse sidene, samt hvilke tråder jeg leser. Det er ingen god følelse å engste seg. Forsøk å gled deg og nyt denne vakre tiden du er inne i:-)

Annonse

jeg er også6+1 idag...:) går rundt å tenker på at noe kan gå galt. men hvorfor skulle det det? vi er begge sunne og friske, har tatt vare på kroppen i forkant av graviditeten og lever sunt og bra nå. sjansen for at det går bra er jo faktisk over 90% , også så tidlig i svangerskapet!!! Jeg tror man uroer seg for mye fordi man leser tråder der det ikke har gått bra, og de husker og tenker man mer over enn de trådene der det har gått bra. ta en tur på min fødseleshistorie feks og les alle det har gått bra med der...man må tenke på ALLE de det har gått bra med også, ikke bare de det ikke har gjort det med. mener jeg da...

Hei! Jeg ble litt irritert på mannen min da jeg plutselig jubla ut, og viste kjempelykke. For da fikk jeg inntrykk av at han tenkte: Ja, dette er kjempeflott, men slapp av litt nå, det er enda tidlig og vi må ikke glede oss for mye.

Jeg tror jeg kommer til å bli like lei meg enten jeg har "forberedt" meg på at noe galt kan skje, eller om jeg ikke har tenkt på det, men bare gleda meg. Det blir like ille uansett, DERSOM noe galt skulle skje. SÅ GLED DEG JENTE!!!! DU har en herlig liten skapning som vokser inni deg!:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...