Monajenten Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Som i syltetøykrukke, ikke urne liksom....:-s Med mindre det er det samme *lost*
Monajenten Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Hmmm...finnes det ikke et annet ord? Men takk;)
mammmamia ** Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Det heter hvertfall jar, det er snakk om syltetøyglass og sånn..! :-)
Monajenten Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Fant en ordbok visst...men her står det pitcher også, men syns det var litt rart. Kan jeg si: put my ..... in a (krukke) pitcher?? :-s Eller har du et bedre ord for noe jeg kan putte noe oppi?
mammmamia ** Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Hehe, er mye du kan putte ting i! ;-) Men det kommer helt an på sammenhengen..!
peonererfine Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Du kan også bruke 'a pot'....som i 'a pot of jam'. 'A jar' har lokk/skrulokk, 'a pot' har en ofte et klede over. Trur eg då.
Monajenten Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2007 Hihi takk for gode og kreative forslag:) Det skal liksom puttes i noe som kan lages porsjoner av:-s
Odine! Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Nå må jeg bare anbefale boka "Something muffins", med masse språklige missforståelser er den kjempemorsom. Skrevet av samme forfatter som skreiv "Broken english spoken perfectly" Eks: Nordmann blir stoppet av trafikkpolitiet: "What is the fart limit?" *fnis, fnis*
Monajenten Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2007 Hva blir det i flertall? Pots? *-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå