Gå til innhold

Har blødd litt friskt blod i dag og i går, nå er det litt brunlig. Noen som kan berolige meg?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 7 i morgen.

Tok en telefon til legevakten tidligere i dag. Hun jeg snakket med mente at det var normalt med blødninger i svangerskapet. Det vet jeg jo, men alikevell så er jeg veldig nervøs. Hvordan er dette med friskt blod og brunt blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring til legen din i dag..Det kan være mangt disse blødninger...

 

Har selv en hel del blødningen, men tror selv at jeg har mistet...Har tatt blodprøve i går og skal ta en ny i morgen for å se om det stiger eller synker...

 

Men som jeg sa, bedre å ringe legen din så du får kommet inn til h*n og hørt hva dere skal gjøre...

 

De fleste tilfeller er blødningene bare en blødning og at alt er bra...=o)

 

Lykke til...

 

klem¨

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er på besøk fra 2.trimester

 

har selv hatt blødninger i uke 12,14,15 og 18. Litt friskt blod og det var livmorhalsen som blødde + at morkaka har ligget for lavt.

 

Jeg er i uke 22 og det har gått bra :) men jeg tok kontakt med legen hver gang og nå har jeg gått til spesialist siden jeg føler at legen min ikke har så god kompetanse og bagateliserer alt.

 

Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d bynt me svake blødninga da æ SA. :( Bestill time hos lægen din, bare får å shekke at alt e bra.. heller en gang for mye, enn en gang for lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Håper jeg kan berolige deg littegrann :)

 

Jeg har blødd som deg i begge mine svangerskap. Det viste seg at blodet kom fra livmorhalsen, helt ufarlig, men bli likevel sendt til ul, som viste at alt var i skjønneste orden :)

Spør om å få ul, så blir du enda mer beroliget :) Mange blør i begynnelsen, og så lenge det er smertefritt, er det nok helt ufarlig - men likevel er ul det eneste som kan vise at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...