Gå til innhold

Hører foreløbig til her jeg =)

Anbefalte innlegg

Hei på dere *vinke*

Har en ganske usikker termindato pga at mensen ikke kom skikkelig igang etter min forrige fødsel. Har ei tulle på 7mnd fra før =)

Vi er iallefall fra Horten, håper det er andre her fra nærområdet!

Er 6+2 i dag (sånn ca) og termin 27. feb..

..gleder meg til å henge her sammen med dere :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9762171-h%C3%B8rer-forel%C3%B8big-til-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit :)

Du får det jo travelt når den lille er ute ser jeg, men tenk så koselig! Jeg har en gutt på snart 7 år som gleder seg veldig til å bli storebror, så det blir sikkert mye hjelp i han når den lille er født! Foreløpig er han mest opptatt om det blir gutt eller jente, for han tror ikke jenter er særlig gode i sjakk..

Men uansett, han har ventet så lenge at han til og med kunne ta en søster!

Herlig å være gravid igjen, og håper formen din er bra!

Vi snakkes :)

Nttåååh, så hærlig storebror han kommer til å bli!! =D

Vi har nok en strevsom tid i møte, men det går nok bra det og. Ting ordner seg alltid! ;)

Morro å være gravid igjen ja..hehehe! Ikke lenge siden sist for min del. Men allikevel husker jeg fint lite av disse første ukene..av en eller annen merkelig grunn!?

Formen min er fin den, trøttere enn normalt.. og så har jeg mensliknende murringer som kommer og går. Går litt på nåler O.o Hvor er den fjernkontrollen som setter meg frem til 13. uke?????? *vilhavilha*

Formen din fin da??

Formen er strålende, faktisk så bra at jeg blir litt bekymret innimellom... men innimellom kommer behovet for en power-nap veldig akutt, så litt trøttere enn vanlig er jeg jo.

Men jeg har ferie og kan (takket være sommer-morgen på nrk) sove til kl. 10... Deilig!

men det er sant, jeg har en super-gutt fra før, så dette blir nok bare fryd og gammen med 2! Vi gleder oss veldig :)

Synes egentlig tiden går veeeeldig sakte, men dette er antageligvis siste gang jeg er gravid så jeg prøver å nyte det ! Bare 2.5 uke igjen til 2.trimester :) :)

hei.. jeg er også litt usikker på min termin.. men foreløbig ligger den på 29.februar.. så gansge så nærme din.. Eg he to barn fra før.. en gutt så snart blir fem år å ei jente så blir tre år i slutten av november..He du ngn symptomer da? Eg bur i Egersund da..

Hei jennifer30 :)

Mine symptomer hittil er tretthet, mensmurringer som kommer og går, svette/fryse tokter... og så var kej litt kvalm i går kveld. Men synes det er så lite jeg. Føler meg ikke så veldig gravid ennå, og hender jeg 'glemmer' det :o

Skal bestille privat ultralyd til mandag (wohoo), for å finne ut hvor gammel spira er. Håper ikke ventelisten er lang!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...