Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med at det blir uttak på meg også i uke 34. Hadde et mislykket forsøk i april/mai og det har faktisk vært deilig for kroppen min med en liten pause. Fikk brev i posten fra Porsgrunn i dag, så nå merker jeg at jeg begynner å glede meg til et nytt forsøk. Men først skal jeg kose meg med masse god mat og vin i sommer;-) Du da? Hvor hører du til?

Klem i regnet fra meg;-)

Jeg er og satt opp på egguttak i uke 34 i Porsgrunn.

Begynner å spraye til lørdag og sette sprøyter 1 aug. (2.isci)

Gleder meg til å komme igang!

Å tid begynner du med medisiner kosejent1?

Ja begynner å bli meget lei av dette regnet på sørlandet her...

Ja da er vi i samme uke:)

Begynner spraye 14 ellers likt. Skal ha stor dose denne gangen 300 ie puregon... Hadde et forsøk i oktober i fjor, fikk ut 7 egg, en kjemisk graviditet, og 2 i et fryseførsøk i desember. Slimhinnen ble ikke optimal i fryseforsøket, men de satte inn for det... et avbrutt i april, ikke mange nok egg... Begynte med 150 ie, 200ie og når 300 ie.... Får håpe det kan bli noen nå... Blir spennende! Valgte selv å ikke ha nytt forsøk i juni, blir så sliten av dette kjøret...

Og du da Andalucia? Hvor mange forsøk har du hatt og hvor mye medisiner skal du ha?

:)

Annonse

Er mitt andre forsøk, hadde et mislykka et i slutten av mars. Fikk ut 11 egg sist gang - 8 befrukta og 2 som ble satt inn. Hadde 300 ie puregon de første 4 dagene sist og deretter 225 ie i 4 dager og avsluttet med et par dager med 125. Nå skal jeg starte med 225 i 6 dager også skal jeg på kontroll. Skal også gå på blodfortynnende i 3 mnd samt Crinone i 3 mnd. Satser på at dette skal hjelpe eggene til å bli sittende.

Hvor gjør du forsøkene dine hen?

Hei!

Bare et spørsmål til Andalucia......

Ser du skal gå på blodfortynnende i 3 mnd, hvor lenge før innsetting skal du starte med det?

Jeg har tatt blodfortynnende 3 ganger før, men har startet opp til litt forskjellig tid hver gang.

Sist gang startet jeg opp når jeg begynte med medisiner.

Skal i gang med fryseforsøk nå og skal ha innsetting i uke 32 hvis jeg ikke får mensen for tidlig... i tilfelle må jeg vente en måned (pga.sommerferie på sykehuset).

Har lykkes alle tre gangene på blodfortynnende, men mister.....

Mulig jeg trenger større dose, men svarene på blodprøvene får jeg ikke før jeg skal til UL. (Forhåpentligvis 6.aug.)

Lurer på om det kan være lurt å starte opp med blodfortynnende nå, i tilfelle jeg rekker et forsøk i august, er jo bare 4 uker til innsetting i tilfelle....

Hva slags svar har du fått i forhold til oppstart, doser o.l.?

Annonse

Skal begynne med blodfortynnende (Fragmin og Albyl-E) fra egguttak. Ei venninne av meg sier at dette er helt vanlig ved forsøk på Volvat. Har påvist små avvik fra normalen på blodlevring, så det er jo verdt et forsøk. Ble gravid i forrige forsøk (uten blodfortynnende) men mistet.

Har ikke fått noe dose angivelse, men får resepten den dagen jeg skal ta ut egg.

Er basert på blodprøver jeg tok for flere år siden - noe med blodlevring. Ei venninne av meg sier at de gir blodfortynnende på alle forsøk på Volvat. Jeg skal bruke Fragmin og Albyl-E fra egguthenting og ut uke 12, samt Crinone like lenge.

Vi satser på at eggene blir der de skal for oss begge!!

Takk for svar :)

Har tatt bloprøver for å finne ut hvorfor jeg mister.

Fastlegen nevnte blodlevring som mulig årsak og mente at større doser Albyl-E kanskje kunne hjelpe. Har jo testet positivt på de tre innsettingene med blodfortynnende og negativt på de andre to.

Håper det kun er noe sånt og ikke noe mer alvorlig.......

Venter i spenning på resultatet.....

Regner med at jeg starter med Albyl-E samme dag som jeg starter med Progynova, det må vel sikkert være ok.

Hei!

Jeg holder til på riksen jeg.. Ja det nærmer seg nå, gruer meg til sprøytene, syns det er så vondt!!:( Men skal bli godt å komme i gang, har henta sprayen idag jeg å, så nå er jeg klar!!:)

Ja, lykketil!! Får håpe det klaffer den gangen her!!:)

Holder også til på Riksen. Hadde et forsøk i mars/april som ikke gikk veien. Starter med spray til mandag og sprøyter 1. aug. Grua meg veldig til sprøytene første gangen, men syns det gikk greit etterhvert.

Har også henta sprayen så nå er jeg klar for en ny runde med tørre slimhinner... men hvis det går veien denne gangen er det fort glemt.

Lykke til!

Hei Katmar,

Sorry for sent svar, men har vært uten nett en stund. Begnner på spray den 19. og sprøyter den 8 august. Holder også til i Porsgrunn så kanskje vi sees i uke 34;-) lykke til med sprayingen - og håper humørsvigningene holder seg unna. Vi snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...