Tredjegull Skrevet 4. juli 2007 #1 Del Skrevet 4. juli 2007 ...Hadde første MA i uke 12, ble gravid etter 4mnd prøving(+ventet de 2mnd mange anbefaler først), men mistet igjen i uke 17. Ble gravid etter 2mnd og mistet i en sa i uke 6. Vi har fra før 2 herlige gutter:-) Hva gjør jeg nå da... Kan jo ikke bare fortsette å fortsette, eller har jeg ikke noe annet valg. Noen gode råd som jeg burde ta med meg på vegen? Legene mener jeg bare har maks uflaks. De tok mange blodprøver etter den jeg mistet i uke 17, og ingenting tyder på at det kan være blodet mitt det er noe galt med. Så ingen blodfortynnende medisiner vil hjelpe meg. Jeg har funnet ut at jeg mangler vitamin B-12, så nå får jeg injeksjoner 1gang i uka med det, jeg tar bidronning-gele, folat og suplexB-vitaminer. Er det flere ting som jeg bør få i meg slik at spirene mine vil vokse seg store nok til at vi får et barn til hjem til oss igjen? Vi vil så gjerne ha et barn til å følge opp. Men noen ganger lurer vi på om det er en mening med dette vonde vi har hatt det siste året. Skal vi ikke få flere barn, er det det som er grunnen? Eller er det bare for tidlig enda? Eller hva er det som skjer? Jeg blir småsprø snart jeg. Men nå har vi iallefall blitt enige om at vi tar sommerferie fra dette, og koser oss masse med de to vi er så heldige å ha hos oss. Så får vi se hva vi gjør til høsten. Men inntil da så tas alle råd imot med stor takk:-) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9761698-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/
evigoptimist Skrevet 4. juli 2007 #2 Del Skrevet 4. juli 2007 Føler med deg i din frustrasjon!! Har vært gjennom noe av det samme selv, med to senaborter ma i uke 16 og sa i uke 17 + sa/ma i uke 6, 10 og 12 - men har heldigvis også fått to herlige unger=) MEN - desperasjonen etter tredjemann er veldig tilstede... Nå har vi forsøkt å bli gravide igjen siden januar uten å lykkes..... Jeg har nå bestilt "Babyklister" (Berberis Fructus omp.d4) fra Netspiren i Danmark. Dette er egentlig en homopat medisin, som hjelper til å styrke slimhinnene i livmora+ bedre blodgjennomstrømningen. Dette er det gjort veldig gode undersøkelser på at hjelper, også i tilfeller med truende aborter. (Ligger en tråd om dette litt lenger nede på siden her=). Jeg har også blitt undersøkt, uten at de har funnet noe - og x antall blodprøver..... men har siden hørt at det med dårlig blodgjennomstrømingen i morkaka (som er en vanlig årsak til SA/MA) ofte ikke vises på blodprøver når man ikke er gravid. Jeg er lovet tett oppfølging på Fertilitetsklinikken ved neste graviditet - og stoler på at dette kan hjelpe meg til å beholde barnet! Føler at jeg ikke har noe annet alternativ enn å forsøke igjen - men, vi er enige om at dette blir siste forsøket....belastningen på hele familien ved å miste enda en liten bror/søster er for stor til at vi tør prøve flere ganger hvis det går galt igjen! (Ungene er så store nå at de umiddelbart skjønner når noe er på gang igjen - jeg blir også svært dårlig fra uke 4..) Vel, ble dårlig med råd her... men vit at du ikke er alene om å slite med dette.... det finnes mange sterke jenter her på forumet, som sikkert kan gi mange gode råd=) Sammen er vi sterke - sammen SKAL vi klare det igjen!!! God sommer klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9761698-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/#findComment-9762409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå