Gå til innhold

Utvendig eller innvendig ul når man er 11+5?


VirreVirre

Anbefalte innlegg

Skal på min andre undersøkelse i morgen, og lurer på om hva som er vanlig når man er nesten 12 uker på vei?

 

Bare lurer på hvordan jeg skal forberede meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det blir nok innvendig,men ingen grunn til å grue seg,merker nesten ikke at de er oppi der, og når du ser den lille glemmer du at du ligger der og blotter deg. Lurt å tisse før UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er ikke det, jeg begynner å bli ganske vant med slike innvendige ul (etter utredninger og ivf-forsøk), så det er ikke noe problem for meg. :-)

Men hadde vært gøy å prøvd noe nytt nå, ser så koselig ut å gjøre det utenpå magen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde utvendig 6+6 så er opp til legen..hos oss så de hjerte og lille inni livmoren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dessverre. Jeg har kontrollene mine hos gynekolog, og han gjør det hver gang.

Normalt er det bare en UL, og det er ca i uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble glad når de begynte å ta UL på magen, for da ser man ca hvor i magen babyen ligger hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått utvendig ul ved begge de tidligere graviditetene mine,begge henholdsvis før uke 12, og det gikk helt greit for gynekologen min å se det han måtte se (og for meg også). Skjønner derfor ikke helt årsaken til å ha innvendig ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...