VirreVirre Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Skal på min andre undersøkelse i morgen, og lurer på om hva som er vanlig når man er nesten 12 uker på vei? Bare lurer på hvordan jeg skal forberede meg, hehe.
Lillemille*** Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror nok du kan forberede deg på innvendig ultralyd i uke 12.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 det blir nok innvendig,men ingen grunn til å grue seg,merker nesten ikke at de er oppi der, og når du ser den lille glemmer du at du ligger der og blotter deg. Lurt å tisse før UL.
VirreVirre Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 Vel det er ikke det, jeg begynner å bli ganske vant med slike innvendige ul (etter utredninger og ivf-forsøk), så det er ikke noe problem for meg. :-) Men hadde vært gøy å prøvd noe nytt nå, ser så koselig ut å gjøre det utenpå magen
Har to herlige gutter! Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 jeg hadde utvendig 6+6 så er opp til legen..hos oss så de hjerte og lille inni livmoren
VirreVirre Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Nei, dessverre. Jeg har kontrollene mine hos gynekolog, og han gjør det hver gang. Normalt er det bare en UL, og det er ca i uke 18.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 jeg ble glad når de begynte å ta UL på magen, for da ser man ca hvor i magen babyen ligger hvis du skjønner hva jeg mener.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har fått utvendig ul ved begge de tidligere graviditetene mine,begge henholdsvis før uke 12, og det gikk helt greit for gynekologen min å se det han måtte se (og for meg også). Skjønner derfor ikke helt årsaken til å ha innvendig ul.
Gjest Lenchen Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Jeg tok innvendig UL i uke 7 og utvendig UL i uke 11 ( forrige svangerskap)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå