Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne tipse dere om en kjempe fin film, den heter "Svangerskap og fødsel", og er godkjent av den norske jordmorforening. Anbefales til førstegangsfødende og alle som ønsker å lære mer om svangerskap og fødsel.

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for at jeg ikke ville se en fødsel osv, før jeg skal gjennom det selv, men nå er jeg veldig glad for at jeg gjorde det. Ingen "ekle" scener, alt var fint og naturlig. Og nå vet jeg litt mer om hva som venter oss den store dagen.

Selv leide jeg filmen på Trondheim folkebibliotek.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9761307-tips-til-kjempe-fin-film/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var et bra tips:) Kanskje jeg skal leie den sammen med samboeren:) Er selv livredd for å føde og har gruet meg siden jeg fikke vite at jeg var gravid. huff huff:( men men må bare bite tenna sammen og få denne babyen ut:)

Ja, du kommer deg gjennom det som alle andre jenter vettu, er ikke spesielt høy i hatten selv jeg. Men det er godt å vite at de har endel forskjellige former for smertelindring synes jeg.

Samboeren min synes det var en flott og informativ film, greit for gutta å vite hva de har i vente også;o)

Så får man jo en ganske flott premie når det er over også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...