Gå til innhold

Sitter og røyker nå,jeg... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men eg må ha. Det er pausen min fra barn i huset,en kaffe og en røyk. Selv om jeg røyka i svangerskapet med min datter,jordmoren sa det var en flott morkake..hun trodde ikke jeg hadde røyka. uansett..selv om jeg røyka da vil jeg så gjerne slutte nå!!!! men jeg klarer ikke!! Prøvr ikke hardt nok..har jo røyk her hele tiden.

sist sluttet jeg på vei til sykehuset og m\begynte igjen etter 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke slutt å prøve iallefall!! Prøv å utsett kaffepausen littegrann sånn at du reduserer antall røyk. All redusering hjelper jo! Jeg klarte å slutte å røyke i uke 28, men husker at jeg lå så lenge som mulig om morgenen fordi det da drøyde før jeg tok første røyken...:) Prøv å fokusere på det som er av positiv art, og ikke andre veien- da kommer man bare inn i en spiral av dårlig samvittighet som i mange tilfeller fører til mere røyking.... Lykke til! :o)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg slutta i uke 32. Bedre sent enn aldri tenker jeg. Og for meg var det samme som for deg, en pause i hverdagen. Du klarer det nok til slutt:) Lykke til hvertfall!

Skrevet

og jeg i uke 33.... hadde bestemt meg for at på helsekortet mitt skulle det stå 0 i ruten for antall røyk i uke 36. Og det klarte jeg! Følelsen av å ha klart det er helt fantastisk, og bør være drivkraft nok i seg selv:) Så lykke til til alle som prøver og prøver, husk at det finnes mange andre (nesten) like gode måter å belønne seg selv på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...