Gå til innhold

Easy Walker Sky eller classic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra at classic ikke har full liggestilling, hva er forskjellen? Har sansen for Quinny freestyle sitt framhjul, har Easy Walker samme opplegg? (Slik som svinger med et lite trykk...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er av den typen som ikke skjønner hva man skal med EW Classic, fast forhjul (selv om man kan kjøpe dobbelt-mini-tilleggshjul som snurrer) og dårlig med liggestilling. Hvis du liker Quinny sitt snurreforhjul, anbefaler jeg heller OTH, der er det også en knapp enkelt tilgjengelig som avgjør fast/ snurrehjul. Synes akkurat den mekanismen er veldig tungvint på EW sky.

Skrevet

Sky har svingbart fremhjul, classic har ikke (bortsett fra et lite man kan kjøpe som ekstra utstyr)

Sky er ca 1 kg tyngre enn classic

Det går an å få bøyle foran barnet til Sky, ikke på classic

Det er regulerbart styre på Sky, ikke det på classic

Har ikke prøvd sky meodellen, men elsker classic vogna vår. Den er utrolig god å trille. Har kjøpt bag som vi skal bruke til nestemann (bare brukr den som sportsvogn til jr)

Skrevet

Har du prøvd å kjøre classic utgaven ?

Den har vanvittig gode kjøreegenskaper - og jeg styrer langt unna de svingbare fremhjulene. Har hatt en vogn med det, og den var pyton. Solgte den rimelig kjapt ja (selv om fremhjulet kan låses)

Fast fremhjul er mer stabilt på ujevnt underlag som skogs stier etc. Men til by bruk blir det nok ett fett.

Skrevet

Ja, bruken er nok vesentlig, som vanlig;) Jeg bor i byen ja... Har ikke prøvd EW Classic, men andre singelvogner med fast forhjul, og liker de ikke. Men sikkert mye bedre i skogen ja!

Skrevet

I tillegg er bag'en på Sky mye større enn på Classic, og så har den nye Skymodellen full liggestilling i sportsdelen- det tror jeg ikke Classic har.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Er en del klokere ihvertfall. Termin nærmer seg så det er på tide med innkjøp:)

Skrevet

Hvis du skal ha en av disse vognene, er nok sky best egnet til baby. Vi kjøpte classic utgaven først da jr var ett år - og da brukte han den gamle sportsvogna til å sove i fortsatt (full liggestilling)

Classic er mer en trille.

Ulempen med sky modellen (synes jeg ) er at bagen er så utrolig forkanta og stygg - den som hører til classic er mye penere i fasongen. Men siden sky bagen er større - og at comfort betyr mer enn design, ville jeg gått for sky.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe en Easy Walker Classic men vi har noen spørmål... hvordan er den på høsten/ vinteren? Kalesjen gir ikke mye beskyttelse mot vind og kulde. Er det helt håpløst å ha en vogn der du ikke kan snu håndtaket? Går det an å henge stellebagen på styret eller blir den hengende i veien? Siden man ikke kan legge ned ryggen helt, betyr det at gutten vil enten ikke få sove eller risikerer ryggskader om han sover?

Mange spørsmål og valgets kval...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...