Gå til innhold

sportsvogn med koppholder

Anbefalte innlegg

Skrevet

så noen i byen i dag som hadde en sportsvogn med koppholder.. noen som vet hva det var slags vogn?

så ut som en sånn man bruker kun til by osv.. ikke noe terrengvogn altså.

er på jakt etter en god paraply trille,eller hva de nå kalles.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, den har koppholder.

Koster 699 på tilbud tror jeg det var.

Skrevet

Hadde den sånn 2 hjul på hver side foran og 1 hjul på hver side bak? I så fall er det Carena easy! Den er god å trille! Selges på babyshop for 899kr nå, eller du kan gå inn på www.carenababy.com/CARENA/Norway/strollers. Det bildet er i oransje men går du lenger ned på siden finner du en knapp der det står valg av design. Der kan du se fargene de har. Så får du tittet om det var sånn du mente før du begynner å lete rundt i butikken.

Skrevet

Slike koppeholdere selges andre steder også. F eks på kaffebrenneriet. Tror de kan festes på alle typer vogner. Koster rundt en 100-lapp, tror jeg.

Skrevet

er denne carena easyen bra vogn da? `veldig praktisk med koppholder da :)

Skrevet

Nå har jeg bare prøvd den med en baby på ca 10 kg og inne i butikker, på asfalt og hardpakket jord/grus men den er SUPER å trille på det. Det er ikke akkurat noen "terreng" vogn, men er veldig lett å manuverer og enkel når man skal gå på helt normal vei.

Skrevet

www.babyhuset.no har carena easy på tilbud til 699 kr

Skrevet

Har GT 3hjuling selv , og den er det koppholder på.

Litt stor vogn.

Ettersom koppholderen er rett over hodet på barnet , har jeg aldri Latte koppen min oppi der.

Skrevet

Pegperego Pliko p3 men dyrere en carena easy, noen modeler har også kopholder foran for barnedrikker

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...