Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 hei, lurer på om du kan se om det skjer noe spennende i livet denne mnd? er spent på skoleopptak og ser sef etter mannen med stor m. har prøvd å legge kort på meg selv, men funker dårlig ) jeg er født 080377 takker og bukker! klem
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 dytter litt for min kjære venn;)))
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 hei! kan se ut som du får oppfylt ønsket om skoleopptak, eller det at du blir fornøyd med utfallet:) Jeg får opp ett nytt møte med en du vil like ganske godt..enten har du truffet han ellers så gjør du det.får opp august(slutten) som en tid der det skjer noe på det planet. er ikke så vant å spå i kjærlighet altså! men var dte jeg fikk frem. ser også et møte med en spesiell person i 2008, som du har gått på skole med e.l. som du får god kontakt med igjen eller for første gang. å legge kort på seg selv er nok litt vanskelig ja:) spør nå bare igjen da om det er noe å gi meg gjerne tilb mld på spået mitt! det hjelper meg veldig til å spå mere riktig og plassere ting riktig av det jeg får inn:) hender jo ting blir litt feil! :-o) sommerklem fra
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 jeg skal rope ut om alt som skjer med skole og mannen jeg leter etter tusen hjertlig for at du tok det tid, du hører plutselig fra meg igjen klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå