OhMyGod!!! Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Noen som kan se om jeg og min sambo kommer til å bli gravide i 2007? Å jeg lurer på om fremtiden sammen ser god ut eller ikke? Hvor mange barn får vi? jeg : 030782 han: 120580 Er jo egentlig ike heeeelt ovebevist om at folk kan være synske da, men søstern min har blitt spådd flere ganger, og det har stemt skremmende mye
OhMyGod!!! Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 hva er poenget med denne siden? kan jo like greit kutte den ut?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ser litt problematikk her,med deg og orgasme? Hmm.. mange kvinner sliter med det,det som skjer under en kvinnes orgasme er at livmortappen henter opp sæd fre skjeden. Tips: Mellom neste og kommende mens: Ha sex hver dag,flere ganger om dagen. Om dette orgasme-problemet er reelt anbefaler jeg deg å ta en kjapp en selv etterpå for å hente det opp? Høres rart ut men det er det jeg får inn.. gå på badet eller send han ut etter drikke eller noe. Gjør dette og spiren vil sitte relativt kjapt.. (rareste spådommen jeg har gitt men det er det jeg får inn) Forbeholder meg retten til å være anonym pga pågang.
OhMyGod!!! Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 *ler meg hjel* ja du har no så rett da ;P skal ta rådet ditt jeg:) takk for at du tok deg tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå