Gå til innhold

Høygravid!!

nicco

Anbefalte innlegg

Små milepeler, men nå har jeg 40 dager igjen til termin, og da er jeg vel offisielt høygravid.

Føler meg egentlig hverken stor eller tung, men det er nok et bedrag, men godt likevel....Alle andre synes jeg er diger, mens jeg synes jeg er akkurat passe. Nyter egentlig sommeren og varmen, ikke plaget med varmen og vann i kroppen. Har masse liv i magen, skulle kanskje ønske det var stille litt før om kvelden, men...skal vel lade opp til et liv utenfor etter hvert.(mine unger har aldri sovet mye)

Fortsetter under...

Gratulerer med å ha kommet så langt! Du kan da ikke se så stor ut? Sa ikke du at du bare har gått opp 8 kilo? Da har vel resten av deg krympet da om du ser så stor ut. Det er jo flott at det nærmer seg fødsel for deg med alle plagene du har så er det vel deilig å få det overstått. Lykke til med resten av svangerskapet!

hei nicco :-)

Jeg har 47 dager igjen. Skal til lege på mandag for å finne ut sånn ca hvor stor babyn er, og da event samtale rundt fødsel/ks. Jeg føler meg heller ikke veldig stor, og jeg nyter tilstanden :-) Rart å tenke på at man snart er ferdig, og at dette er siste gang jeg går slik..

Er ikke så veldig ofte innom her.

Ha en strålende helg ,alle sammen !!!!

klem fra

Har visst vært høygravid en stund jeg....... 25 dager til termin i dag.....

Merker nå at magen vokser for hver dag som går, SF målet er fremdeles i undekant men, jm var ikke veldig bekymret for det. At jeg ikke gikk op så kraftig i vekt som jeg har gjort med de andre skulle jeg ikke bry meg om mente hun...

Har gått opp nok, bevares (14 kg til nå), men det har liksom stagnert . Frem til uke 20 gikk jeg opp 10 kg, og så har det vart ganske rolig. He he merker vekta godt nå jeg skal reise meg opp fra senga ;)

Håper det går bedre med deg mtp såret på spiserøret ditt, og jeg synes jeg er plaget!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...