Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

eg håper du kan sjå litt på meg, trur eg e gravid, men korleis kommer alt til å forløpe for meg? eg e ikkje heilt meg sjølv og føler meg sliten og ulykkelig gravid desverre..veit ikkje koffor, dette var jo en ønsket graviditet...sukk....

eg e fødd 071284

min kjæresten 081283

på forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver å skubbe litt på i håp om at du ser innlegget mitt...

Skrevet

Hei:)

Ser graviditet på deg rundt disse tider så at du er gravid nå er mye mulig.. :-o)

Graviditeten din får jeg ikke noe spesielt opp på, ser ut til at det vil gå fint, men får opp at det kan blir slitsomt følelsesmessig.

Er det noe som er uoppklart eller at din kjæreste ikke vet/er gla for graviditeten?

At du er sliten får jeg opp kan være pga tanker om ting som plager deg som ikke har med graviditeten å gjøre..?

er en stund sida jeg har spådd så ikke sluk mine ord :o) klem til deg

Skrevet

takk for svar! han veit om det ja..og han er supergla for det..

eg e usikker på om eg vil være ilag med han, e nok det som plager meg..og tanken på om det er "riktig" å fullføre graviditeten veit eg ikkje..føler meg so slem og skammer meg over disse tankene, siden det var en planlagt graviditet i utgangspunkt...håper du kan "sjå" litt om kor det vil gå meg...hvis du kan ? :)

klem til deg og!

Skrevet

okei...

jeg syntes du skal gjøre det du føler er rett ang barnet uavhengig om du blir å være med han eller ikke..

de følelsene jeg fikk opp som du ville slite litt med under graviditeten er nok de samme følelsene du har nå.. men jeg ser dere to som ett par med ett barn altså.. får ikke frem noe brudd med det første.

ikke skamme deg!kjære deg, alt det er ditt valg og din kropp!

men enting er viktig..ta en graviditets test! vi som spår her er ikke 100prosent feilfri..

klem

Skrevet

eg veit bare ikkje ka eg føler som e det rette..føler mykje rart disse dagane skal du vite.. eg håper eg tar det rette valget hvertfall... får sjå med test, tok en negativ hos legen igår, men..mensen har ikkje komt og brystene har vokst og kjennes ømme ut..har gjort det sia el, so.. eg får no bare sjå og tenke meg godt om..

tusen takk for fint svar forøvrig:)

klem K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...