Gå til innhold

Mindre sparking i varmen - bør jeg bekymre meg ?

Anbefalte innlegg

Hei,

de siste 2 dagene har det vært betydlig mindre bevegelser i magen enn det ellers har vært på ei lang stund. Det er mellom 24-27 grader , så det er varmt kan en si. kan det ha sammenheng med varmen at han er blitt så rolig ? Er det andre som opplever det samme i varmen ? Vanligvig så er det mye bevelgelser til faste tidspunkt allerede, men de 2 siste dagene må jeg "dulte" litt i magen for at han skal røre på seg - blir bekymret for at noe skal være galt.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har nettopp vært en uke i Italia. Der kjente jeg bare litt bevegelse i løpet av uken. Jeg ble også litt bekymret. Da jeg kom hjem igjen var det full aktivitet fra morgen til kveld. Ble litt bekymret da også jeg;-) Så lenge du kjenner litt bevegelse er det sikkert i orden. Kan jo være babyen ligger andre veien også. Da kjenner du ikke like godt bevegelsene.

Her har det også vært rolig de siste dagene, ringte til jordmora og ble sendt til undersøkelse med en gang! Der var alt som det skulle, hjerte slo som bare det:) Jordmora mente han kanskje kan ha snudd litt på seg så jeg ikke kjente det så godt!

Heisan...hadde det samme, når varmen komm blir ungen helt stille og flyttet bare så litt på seg. snakket med jordmor og ho sa at ungen hadde bar snudd seg litt og da merker du ikke alle spark. Men sp lenge du merker hver dag liv, mye eller litt mindre, så er det helt greit. Sånn som vi voksne har ungerne våre i magen også forskjellig bevegelse hvert dag, en dag helt på topp og neste dagn lit træg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...