Gå til innhold

Hørte hjertelyd for 1 gang i dag....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg og fikk høre hjertelyden for første gang i dag :) 152.

jeg er 15+4 idag. herlig følelse. legen sa at hvis vi skulle tro på spåkonene så skulle d bli en gutt. var gutt hvis hjerteslaga var rundt 150 og jente om d var høyere, 160 elller no :)

men men,få nå se hva d blir....

d var hvertfall gøy å høre hjertelyden :)

jeg skal ikke før 1august. så håper tida går fort frem til da :) gleder meg. både jeg og mann min gleder oss. :) har vært på UL en gang tidligere,etter en SA, og alt såg bra ut, men gleder meg enda mer til neste. kansje vi får vite kjønn.

skulle egentli ikke vite kjønnet, men så skal vi til USA å da vil vi handle baby klær til gutten eller jenta :)

det skal bli spennede å se om det stemmer her da, det finnes jo så mange tegn på hva det skal bli ifølge andre,vet ikke helt om man skal tro på det, kan jo stemme på noen mens på andre stemmer det ikke. Det blir det det blir, detviktigste er at alt går bra og barnet er friskt og sunt.

Annonse

Jeg fikk høre hjertelyden da jeg var 7+3 :)

og vi venter ei jente..

det med hjertelyden om det er gutt eller jente tror jeg ikke helt på

for da jeg gikk med Sander var hjertelyden over 150 hver gang og det er jo tegn på jente..

kommer jo helt ann på om babyen sover eller ikke det har jo invirking på hjertelyden sier jm mi i hvertfall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...