lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 farlig å spise salami....? hvorfor? noen som vet? har aldri hørt om det før. er jo kjmpe godt med salami.
Miraluca Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 hm, vil anta det er fordi det ikke er varmebehandla, og naturlig har en høyere bakterieflora enn stekt/kokt mat. Tidligere i fjor har det jo vert flere saker der gilde-eigde fabrikker har måttet trekke tilbake spekematparti fordi det har blitt funnet for høye verdier av ulike bakterier i de. samme gjelder noen slakteren produkter. (har jobba i butikk). De fleste av disse bakteriene, overlever ikke i frys derimot, selv om det er noen som gjør det. Eg har fått anbefalt at om eg absolutt vil ha sånt, så kan det være lurt å fryse ned først. Digger vossafår eg. Spiser det forresten uten å fryse ned først, liker å leve litt naivt tror kanskje det er mer usunt å stresse oss opp for alt vi spiser og ikke spiser, enn å slappe litt av nå når vi er gravide
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 ok. ja sant det. hvorfor ikke heller slappe av litt og kose seg.? er jo ikke så ofte man er gravid. hehe takk for svar. ble litt klokere nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå