mamma*me*nr2*imagen Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Heia:) Jeg og sambo skal starte prøvingen om ca 3 uker, jeg lurer på om noen kan se når jeg vil bli gravid, hvilket kjønn, om alt vil gå bra med meg i svangerskapet, moren min hadde problem da hun gikk med meg, vil d ha noe å si for meg? Eventuelt litt framtid:) takker på forhånd for di som tar seg tid til å se på meg:)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 heisann.. trenger f.datoen din:) og din kjæres oxo..får ofte bedre svar da.
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 å d glemte jeg:P min: 170688 hans: 131184
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 dytter litt opp jeg:P håper du vil prøve igjen Firefly* :=)
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Hei igjen:) Jeg får opp jente på dere. Får opp runst september mnd, mulig oktober... Får ikke opp at du vil få noe problem i svangerskapet, men det er noe med ryggen... ser ikke noe alvorlig der men mulig du vil kjenne litt av ryggen din under svangerskapet. Er litt tungt og tidkrevende å sette seg inn i andres liv osv ved å spå generelt om fremtid, er bedre om du skriver ned sp.mål du lurer på for da kan jeg fokusere på den ene eller de tingene:) det er litt bedre! klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå