Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått beskjed om å ta test den 15 (DVS. 16 dager etter innsett), men så ser jeg flere av dere har testet før?!! Hvor tidlig kan man egentlig teste?

Skrevet

Hei!

Jeg testet hjemme med en CB og fikk positivt =0) på dag 9.

Skrevet

Haukeland tar blodprøve 14 dager etter innsett og når eg spurde når eg kunne teste selv anbefalte de å vente til dag 12.

Eg klarte selvsagt ikke vente lenger enn dag 10 om kvelden og var da svaaaakt positiv med cb

Skrevet

Jeg fikk satt inn egg 15 juni og testet med CB 29.juni, altså 14 dager senere. De anbefaler ikke å teste før, da du er helt sikker etter 14 dager. Som regel kommer mensen før hvis det har gått gale. Lykke til.

Det er lenge å vente 14 dager, jeg trodde jeg skulle klikke på slutten. Håper alt går bra og du får klaff!

Klem fra nygravid med prøverør og icsi

Skrevet

"Hei!

Jeg testet hjemme med en CB og fikk positivt =0) på dag 9."

Me too:-)

Skrevet

GRATULERER BEBE!!!

Så utrolig bra! Får tårer i øynene. KLEM

Skrevet

Takk, og gratulerer til deg også!!:):) Er visst inne i en steam nå;) Lykke til

Skrevet

Hei nanna!!! (navnesøstra mi;))

GRATULERER så massemasse. Kanskje jeg må teste på dag 9 jeg og da;) Bare 3 dager igjen til det.... Har endel smerter i underlivet og har hatt det siden eggutak. Og lys rosa cirone-rester kommer ut. Har gjort det i noen dager. Er veldig øm i puppene, men det kan jo å være bivirkninger alt dette. Lei av usikkerhet nå! Lykke til da du. KLEM

Skrevet

Hei August!! Må gratulere til deg også!! Så gøy dette da! Takk for svar;) klem

Skrevet

Jeg testet på dag 14.

Har hørt at det tar minst 10 dager fra en setter hcgsprøyta til den er ute av kroppen,. og at tester før den tid kan slå feil ut og vise positiv uten at en er gravid.

Jeg ventet og jeg angrer ikke på det.

Gratulerer til bebe!!!!

Skrevet

Minst ti dager ja... får ikke håpe jeg testet for tidlig da... Satser på det:-) Tusen takk for gratulasjoner. Gratulerer til deg og Bula, og lykke til til Nanna :-) Skal se du klarer det på første du også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...