Gå til innhold

Er det veldig vanlig å gi sommergave til bhg? Isåfall HVA? Tips?

Anbefalte innlegg

Litt sent å gi til hver enkelt kanskje, fordi noen har allerede gått ut i ferie, og de har veldig mange i små stillinger..vikariater, osv..

Men jeg tenke å kjøpe noe til avdelingen (3-6år), blir de fornermet om de ikke får separate oppmerksomheter da?

Haster litt, for jeg må ut å kjøpe nå, siste dag i dag!

Fortsetter under...

Man trenger ikke og gi gave til barnehagen!!!!

Jobber selv i barnehage. Vi får alt muligt vin, blomster, gave, hjemmelaget osv.

Noen velger og kjøpe konfekt ell. til pauserommet.

Noen kjøper en ting til avd. leke, bok el.l.

Noen år får vi fra mange, andre år fra 1 eller 2.

vi gir til alle de ansatt i barnehagen!

Men her er det FAU som står for sommer og jule-gavene. En ting til hver fra alle foreldrene som takk for godt samarbeid osv. hos oss er det ialleflal ikke vanlig at hver og en gir til de ansatte:)

Som regel går det i blomster, vin, gavekort etc. Blir gjerne utdelt på sommerfesten og på juleavslutningen!

Hææææ???? Skal de barnehageansatte ha gaver til sommerferien av hver unge? Har de ikke lønn for jobben de gjør de da? Neida, selvsagt hyggelig med en gave, men er det vanlig? Godt jeg ikke har visst om det................og i dag var det siste - aller siste - barnehagedag for sønnen vår! Han hadde med seg krone-is til alle på sin avdeling, og ikke noe eget til de ansatte (de er jo mange da)

niccilita: Det at du kjøpte is til alle barna er en stor nok gest :o) Barnehageansatte forventer ingenting, men litt positiv tilbakemelding blir alltid satt pris på :o)))

Dere som har lyst til å kjøpe til de ansatte, så går det veldig mye i blomster, vin og sjokolade :o) Tanken som teller. Jeg jobber selv i barnehage og jeg blir superfornøyd hvis vi bare får litt positiv tilbakemelding :o) Det varmer og inspirerer oss i det videre arbeidet i barnehagen!

Apropos sommergave så får vi ansatte der jeg jobber vin fra FAU når det er sommerfest! Veldig hyggelig! Det er tradisjon hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...