verdensbestegutt Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har man egentlig det til noe annet? Pannekaker i seg selv er jo ikke noe sunn og næringsrik middag alene. Man har liksom ikke vafler til middag, det er jo det samme?!
mammaen til G & A Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Mamma serverte alltid tomatsuppe til pannekake middager. Saa for meg saa hoerer det alltid til baade til vaffler og pannekaker=)
frøken blå Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Sier det samme, men jeg liker ikke pannekaker heller.... mamma&pappa har alltid stekt bacon til, samt tomatsuppe med makaroni og hardkokte egg.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Vi pleier å ha suppe først og så pannekaker. Ikke verdens sunneste middag, men helt greit en gang i blant.
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Grove pannekaker er middag. Søte pannekaker er dessert. Som tilbehør til middagspannekaker har man gjerne blåbærsyltetøy, bacon, suppe etc. - dessuten er det godt med fylte, gratinerte pannekaker med f.eks kjøtt og grønnsaker.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 pannekaker til middag er helt ok her i gården iallefall.. men ja, kjenner til fenomenet med suppe til. Kunne ha servert vafler til middag også jeg altså.. Hehe. Ikke så ofte kanskje, men.. om man spiser ok mat ellers så er det vel ikke noe problem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå