Gå til innhold

aaargh alså, var på ul idag!

Anbefalte innlegg

tror dere babyen ville vise seg???

NÆI!

han lå bare å såv i samme stilling som sist vi var på ul=/

ble litt skuffa men hadde vel egentlig regnet med det, så nå gir jeg opp, den får bare ligge der inne å holde seg hemmelig, for ut skal den en dag uansett!=)

legen trodde muligens det ble en gutt, men tørr ikke stole på det så jeg er like langt i min etterforskning på hva som skjuler seg der inne=)

prøde å ringe for 3d ul men dem hadde ferie helt fram til august=/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9757841-aaargh-als%C3%A5-var-p%C3%A5-ul-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

D samme hendte m meg den ville ik vise seg , hadde bena foran skrittet her da... Jm trudde kansje hu så en pung men var ik sikker! Tenkte på 3d i august som siste sjangse men gjemmer den seg da oxo får vi bare vente i spenning til den kommer ut!

Hva er din magefølelse? Min har vært guttefølelse hele tiden...

Annonse

Hei!! Så rart at dere ikke fikk ny ul. Jeg var selv på ul på mandag. Barnet lå bare i en stilling og vi fikk noen kjedelige bilder. Vi fikk ny time på onsdag. Barnet lå andre veien heldigvis og vi fikk 6 flotte bilder. på tre av bildene har lillegutt tommelen i munnen. Dette var på Ullevål.

Det var min andre oxo men forrige gang gjemte den seg og de kunne ik ta ordentlige mål. Spurte jm om vi kunne komme tilbake og se etter kjønn men d ville hun ik sa d måtte være medisinske grunner isåfall! Trur d kommer an på jm for jg hadde sett andre få ny time for å vite kjønn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...