Gå til innhold

Fått klareringsbrevet men..

Anbefalte innlegg

skal jeg ringe nå eller vente til mensen kommer?? jeg fikk beskjed om å ringe når mensen kom rundt den 15 juli senest innen den 1 august...da skulle jeg ringe uansett om den kom eller ikke.Men alt gikk så fort på forsamtalen så husker ikke om jeg skulle ta kontakt når jeg fikk brevet,noen som vet ? avansert dette her!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9757588-f%C3%A5tt-klareringsbrevet-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor hører du til da?

jeg tilhørte tromsø,men meldte meg på et studium de hadde på st.olav...

var inn på sjekk og fikk beskjed om å ringe inn mens...

men så kom mensen litt senere enn antatt og jeg rakk ikke bli med i studiumet...

vi fikk likevel fortsette hos at.olav...så vi byttet sykehus :)

fikk da brev hvor det sto at vi var nå klare til å begynne behandling...

sto at jeg skulle ringe inn snarest...ringte inn...svarte på noen sp.mål...så fikk jeg bsekjed om å ringe inn ved førstkommende mens

:)

så ring du...skader ikke....bare å si at du har mottatt brev...så får du vite hva sm skjer :)

Hei igjen

jeg hører til på haukeland,fikk info og reseptene i posten i dag:-)))).Nå når mensen kommer den 15(hååååper jeg indelig) begynner jeg på spray 21 s.dag.De har sommerstengt fra den 9-30 juli så jeg må ringe før den tid for å avtale ul og sprøyter. Ooioi nå skjer det endelig! er bare å vente nå på tr.....tiden kommer til å gå så seint:-O

mysill når venter du mensen da??

Da kan det høres ut for at vi ligger temmelig likt i løypa ja. Vi tilhører også Haukeland. Skal begynne med Primolut 28. juli viss ikke jeg får mensen før det da, og så begynner sprayingen 3. blødningsdag. Det skulle vel bli sånn ca 3 uker fra den 15. juli. Jeg er kjempespent, og humøret svinger i hytt og pine allerede nå, så jeg lurer virkelig på hvordan dette skal gå. Stikkingen og alt det der gruer jeg ikke noe for, men spenningen og det å ikke klare å fokusere på resten av livet, blir det verste for min del tror jeg.

Jeg har ikke ringt etter at jeg fikk papirene i posten. Skulle ringe når blødningen startet, eller viss den ikke kom på tross av Primolut. Har planlagt egguttak i uke 37.

Greier dere andre å tenke på andre ting i ventetiden? Føler det er en evighet til 28. juli. Tankene på det som skal skje overskygger både ferieplanene og alt annet som er hyggelig om dagene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...