Gå til innhold

Hei vennen!! FIREFLY :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for at du så på meg :-)

De fleste har faktisk spådd meg gravid med jente nå i juli hehe.. så det blir jo spennende å se !!! Skal jobbe ut uken nå og så er det ferie -så det blir deilig !!

Vi har faktisk vært veldig med været og hatt lite regn -så jeg håper at dere også snart får litt sommervær!!

Ja dere koser dere nok masse med baby i huset -må nyte vært sekund , for de vokser så fort he he..men hver alder har sin sjarm og jeg koser meg masse med mine :-)

Ser du har vært veldig flink her inne , jeg har desverre minimalt med tid -så jeg håper på å komme sterkt tilbake etter ferien ;-)

Stoooooooooooor klem XXX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurte på en liten ting til....om du har tid?

Eldste sønn er f. 8/8-88 og lurte på om han får seg læreplass??

Han har søkt på en del og vi venter på svar ...

Bare spør igjen om du vil :-)

Klemz XXX

Skrevet

Hei!

Åh så spennende:-)

Håper de andre har rett da! Så deilig med ferie, er godt å se frem til det altså, spesielt i disse spennende tider hvor du prøver å bli gravid:-p

Ja idag har sola gløtta litt så jeg håper det bedrer seg, virka sånn på værmld:) vi skal ikke til syden i år så det er best det blir en fin sommer her altzå;-)

Ja..merker jenta vår vokser ut og inn i klær som ett uvær! Ser sånn frem til hun blir 1 og 2 og 3 år og alle alderene hun skal igjennom,hehe:o)

Jeg prøver å spå når jeg har tid og energi... er lite av begge deler nå om dagen..

Du er jo så flink å spå:o)

Er greit å komme inn hit å "se" engang i blant :) -kanskje vi ser mere til hverandre her inne etter sommeren da;-) Du må ha masse lykke til med å få en liten spire!

klem til deg fra *meg* (=';'=)

Skrevet

Det var en veldig fin f.dato på sønnen din da:-o)

Jeg får opp at han vil få læreplass, får opp noe med at det er en av stedene han har mindre lyst på? stemmer det? men det jeg ser er at han vil trives der han kommer inn, virker som det er flere alternativer å velge i..enten for de som skal gi han plass eller for han selv..

hva har de andre spådamene sagt om dette da?

jeg syns det er så spennende å høre om noen har sagt det samme som meg,hehe:-o)

stor klem, ha en flott ettermiddag:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...