Gå til innhold

Desember: Frøken Dings bæsjet på potta i går=)

Anbefalte innlegg

Hun har gjort det en gang før, men da rev jeg av henne klærne mens hun bæsjet og satte henne på potta, så det var jo ikke helt frivillig da...

I går kveld da vi stod på badet og skulle pusse tennene tisset hun på gulvet da jeg hadde tatt av henne bleien...

Jeg pekte på tisset og sa at det var jo på potta hun skulle tisse, så lo vi litt, og hun satte seg på potta. Hun pleier å sitte der med klær på og lage tisselyd, men liker ikke å sitte der uten klær, så jeg trodde hun skulle reise seg med en gang. Men hun ble sittende mens jeg vasket gulvet, og plutselig hørte jeg at hun presset! Og hun satt fint på potta helt til hun var ferdig, hehe=)

Litt overrasket da hun reiste seg,og det lå noe i potta! Pekte veldig da, og sa æs æs, hihi!

Ok, det var dagens detajerte bæsjehistorie fra en stolt mamma;)

Fortsetter under...

Gratulerer med jomfrubæsjen......

Åh, det er så morro alle stegene de gjør, alt er bare stas.

Tror nok ikke at gutten vår vil ha tålmdighet til å sitte på noen potte, han har tisset litt på gulvet før han kommer seg i dusjen. Og da ser han skikkelig sjokkert ut.

• 4 uker senere...

Flink jente som har skjønt hva potten skal brukes til.

Har prøve å få Trygge til å teste potte, men han syns det er mest spennende å trø oppi og se om han klarer å stå med begge fotene oppi. ....

Hehe, her og er det hele gutten oppi potta! Mamma sier jo på potta, da skal jeg nok oppPÅ potta da, ser det ut som han tenker.

Nei, her er det potteskrekk! Sitte på potta, nei det er skumle greier. Så smakk til meg som ikke ville begynne pottetrening før, når det var noen her inne som sa de skulle begynne. Men det kommer nok med tiden.

Grattis med første potte-bæsj, tommage og frøken dings

Takk for det=) Det ble med den gangen og en gang til dagen etter, siden har potta stått urørt... Hun er bortom den og do og sier tssssss tsssssssss mens hun snur rompa mot, hehe, så søt da=) Men jeg pusher ikke, vi har god tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...