Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Mature, så dette innlegget du hadde 180607, lurte på noe spm helt nederst. Kanskje du er på ferie?

Klem

13:26 18.06.2007

Er det noen som kjenner til en god akupunktur i Bergen? Gjerne en som kjenner til assistert befruktning og gangen i dette?

mature

Sv: Akupunktur i Bergen? 23:54 18.06.2007

Anbefaler Elise Raknes på Akinon Center i Sverresgate på det sterkeste. Hun har masse erfaring med dette. Brukte henne selv og er veldig fornøyd!

tulla73

Sv: Akupunktur i Bergen? 23:26 20.06.2007

Jeg fikk anbefalt akupunkturklinikken i strandgaten 3. og har gått der til behandling nå - både jeg og min mann. Blir spennende å se hvordan det går med forsøket vi skal ha nå. 2.ivf forsøk neste uke :-) Skal du ha forsøk nå? Lykke til!

Babyønske...

Sv: Akupunktur i Bergen? 00:05 21.06.2007

Takk for respons jenter!

Ringte klinikken min Hausken, som anbefalte en, som igjen anbefalte en i Bergen. Det var Akinon senter og Elise! Har vært til fotsone der i dag og skal ha time med Elise i august ved oppstart på ny runde! :-)

Nå har jeg fått en haug med vitaminer og mineraler som skal inntaes - av oss begge, både min mann og jeg - inntil ny oppstart! Utrolig hvor viktig zink er, noe jeg ikke ikke hadde peiling på!

Mature

mature

Sv: Akupunktur i Bergen? 19:06 2.07.2007

Hei Mature, en stund siden jeg har vært aktiv her nå, så derfor litt treg i avtrekkeren...jeg trodde det hadde gått din vei jeg nå, og at du var gravid?? Hm, nei ikke lett dette her. Bor også i bergen, og har jo selvfølgelig fulgt med litt her siden vi begge hører til hos Hausken. Jeg har hatt to negative forsøk.

Spennende med vitaminene++.

Har du vært flere ganger hos Akinon? Hvilke vitaminer har hun anbefalt deg? Var det lang ventetid der?

Mille38

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9756990-mature/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...