Gå til innhold

Oppdatering på mage og klær


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med magene deres? Vokser de? Føler ikke at jeg har fått noe særlig mage enda og buksene mine passer som før. Når kommer magen?? Er i uke 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lenchen

Jeg er 8+6 i dag og ingen mage å se enda (heldigvis synes jeg).. Jeg fikk enorm mage sist, og kan ikke si at jeg gleder meg til å bli like stor igjen. Jeg har faktisk gått ned i vekt nå pga kvalme så synes egentlig at magen er blitt mindre, men merker jo at den jobber tregere nå enn den gjorde før. Tror at det er det og mye luft som gjør at noen føler at de har mage i første trimester. Livmoren ligger fremdeles langt nede i bekkenet. Tror ikke man kan forvente å kjenne/se den før i uke 13-15 ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg føler eg ser gravid ut, men det er nok bare fordi eg er ekstremt oppblåst, stort sett luft. Er i min 6.uke.

 

Leste i svangerskapkalenderen at i uke 12 er somregel livmoren like stor som en knyttneve. Tenker det begynner å vise noe rundt det en gang eg, tidligst. Med mindre det er mer enn en der inne da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også 8+6 og jeg måtte nok legge bort de gamle buksene mine forrige uke og ta frem mamma buksene igjen. :)

er veldig "oppblåst" så jeg har fått en god mage. er mitt 3. svangerskap så det hende at det også spiller en liten rolle... vet ikke jeg..

Men jeg koser meg som bare det med "kulen" min og føler meg egentlig ganske flott. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...