Gå til innhold

Knipeøvelser, hjelp

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg gjør dette riktig. Har ikke blitt fortalt hvordan det skal gjøres. Jeg kniper musklene der nede og holder i ca 3 sek og slipper opp. dette gjør jeg 10 ganger. Så kniper jeg og holder i ca 10 sekunder. Dette så mange jeg klarer. Blir ofte ikke flere enn to tre ganger. Er dette riktig??? Jeg må innrømme at jeg kjente etter i dusjen i dag, om jeg begynner å nærme meg normal. Kun en finger inn kjente jeg livmormunnen. Akkurat som om den var falt ned. Hjeelp. Er dette normalt. Please, håper mange kan svare.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9756568-knipe%C3%B8velser-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvor langt inn du måtte med fingeren før du traff halsen det...:)

Her er det litt falt ned og livmorhalsen ligger ganske langt nede..underlivet er noe møkk...

Nå har jeg begynt å ta silicol gel.. hjelper å bygge opp bindevevet..

Knipe øvelsene gjør du slik som jeg forstår at de skal gjøres iallefall..:)

Silicol gel er ett naturmiddel, får det på helsekost..har bare brukt det ei uke så aner ikke om det vil hjelpe..men det er godt for magen,hud hår negler og bindevev...

Angående antall fingre inn..så er det jo ganske tøyelig..man får jo ut en baby.. jeg får inn nok fingre jeg iallefal:)) men her er ting ikke som jeg skulle ønske de var iallefall.

Ja okey, kanskje jeg skal prøve den jeg også.

Nei her er det ikke kommet seg slik jeg hadde håpet.. selv om sambo sier det er som før, vet jeg at det er mer vid der nå enn tidligere.. huff :( kommer seg kanskje, sies jo at det kan jo ta opp mot et år før kroppen er tilbake, har jo ikke gått 5 mnd enda, så lever enda i håpet...

Hei hei. Takk for svar. Gruer meg litt til å ha sex igjen jeg da, nettopp fordi jeg er redd det er veldig god plass der :o( Er akkurat 5 uker siden jeg fødte så det er kanskje litt tidlig å forvente de største resultater, men syntes det var litt ekkelt at livmorhalsen var så langt nede. Var det jeg mente med en finger inn. Litt klønete skrevet av meg. Ble bare litt engstelig for livmorfremfall eller hva det kalles.

Annonse

ja jeg vet hva du mener, jeg må innrømme at jeg ikke kjente etter i den tiden der, var alt annet å tenke på. Men nå har jeg prøvd for fullt å gjøre knipeøvelser. Håper jeg gjør det rett, og at det gir resultater etter noen måneder. Er faktisk ikke så lett å huske på hele tiden..

ÅÅÅÅ er så nærvøs for at det bare forblir viddt der nede :(

Sambo sier han synes det var som før.. jeg er ikke enig der gitt :(

Men nå skal det sies det er en stund siden det ble sjekket ut, fordi lysten min er helt borte, grunnet jeg føler meg forferdelig der nede :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...