Tredje barn på vei Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har jo testa positiv med cb og cb digital.. hadde IKM på lørdag men nå har jeg små menssmerter og blør litt. Det er ikke klart blod, men mer brunaktig... Noen som vet hva dette er?
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 dette kan være litt "gammel" mens rester som ligger igjen. så lenge det ikke reint blod som kommer så er det nok mest sannsynlig det. hvis du er veldig bekymret så burde du ringe til legen høre hva h*n mener. hvor langt er du på vei?
Tredje barn på vei Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Har akkurat finni ut at jeg er gravid så er vel ca 5 uker trur jeg. hadde IKM på lørdagen som var.. Testa positivt med cb digital i går
mamsen & guttaboys Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 hei hei, skjønner du er bekymret. jeg blødde også slik brunaktig greier som du beskriver, det jeg fikk høre er at det er helt normalt, så lenge du ikke har friskt blod og/eller har smerter så vil jeg tro det går bra skal du se:) men du kan jo ringe lege/jordmor bare for å ta en prat. det går vel bra skal du se:) lykke til med spiren din:) En solfylt klem fra
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 ok. tror ikke at du trenger å bekymre deg. det er ganske så vanlig å "få ut litt rester" sånn i begynnelsen, men for å berolige deg selv litt så hadde jeg ringt til legen for sikkerhetskyld. alltid godt å høre en fagutdannet sin mening. lykke til! du må holde oss oppdatert. gratulerer forresten. velkommen inn hit.
Tredje barn på vei Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 har litt smerter oxo men ikke så mye som menssmerter liksom
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 litt vanskelig å si, men du skal ikke se bort i fra at det er livmoren som vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå