Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Er gravid i uke 10 og for tiden er jeg veeeeldig lei meg. Er kvalm og svimmel hele tiden og så har jeg en liten jente på 1 1/2 år som krever sitt, slik at jeg får ikke hvile så mye som jeg vil.... Mannen min er på jobb hele dagen og jeg føler meg så alene..... Har ingen å snakke med, siden det er bare mannen min og jeg som vet at jeg er gravid..... Ikke har jeg en familie som kan stille opp heller, da de bor langt unna..... Gleder meg egentlig ikke over svangerskapet og er usikker på følelsene til mannen min..... Han tenker jo bare på jobb!!!!! Flere som er deprimerte??? (Måtte bare få det ut!!!!!)
natalina Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hei! Huff! Det hørtes jo litt trist ut... Kanske du borde fortelle det til noen allikevel? Det hadde jeg gjort. Man blir deppa av og gå sånn.......jeg har selv opplevd det. Håper du snart blir glad igjen =0) KLEM, klem!
Gjest Lenchen Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Kjenner meg igjen.. Jeg går også rundt med en tristhetsfølelse hele dagen. Datteren min på 9 år er på sommerferie hos pappaen sin (som bor i en annen by), og har vært der i snart 3 uker, og skal være der i en uke til. Det er mulig at det er grunnen til at jeg er så trist og lei meg... Og så er det jo DET tragiske været ute da, så blir mye sitting hjemme og se ut på regnet (første ferieuken min). Det løser seg nok etterhvert skal du se... Kvalmen og trøttheten hjelper ikke akkurat på
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Huff.... Dette vet hva det er snakk om.... Jeg var slik i mitt forrige svangerskap. Det ble ikke bedre etter fødsel heller. Det gikk jevnt og trutt nedover, og til slutt havnet jeg på akutt psykiatrisk avd, fordi at jeg var totalt utslitt og deprimert. Da var min datter 2 år. Du må snakke med noen! Dette er veldig viktig! Og det beste er at du snakker med legen din/jordmor ved svangerskapskontrollen. Nevnt det for han/henne. Det er viktig å ta det opp så tidlig som mulig, slik at veien opp igjen ikke blir altfor lang. Bare spørr hvis du lurer på noe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå