Gå til innhold

Mange som har giftering etc hengende rundt halsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag måtte jeg ta av giftering, bare så vidt jeg fikk den av. Huff. Nå henger den rundt halsen min. Det er 1 mnd igjen, og er nå redd for at jeg skal svulme helt opp...

Flere?

Skrevet

Hadde for stor ring som jeg skulle minske etter svangerskapet jeg. Hadde aldri trodd det, men jeg får den altså ikke av!! Så har den fortsatt på og den sitter GODT:)

Skrevet

alt av ringer har hengt rundt halsen siden mai/juni - ville ikke bli nødt til å klippe de av hvis jeg skulle samle mere vann nærmere fødselen. :)

Skrevet

Jeg er nok en av de heldige uten vann i kroppen. Har fremdeles forlovelsesringen min paa, og den strammer ikke engang! Men unntak av heteboelgen i juni (da ble det MYE vann i kroppen) tror jeg at jeg slipper unna de verste hevelsene. 16 dager til termin!

Skrevet

Har ikke brukt ringen min på snart en måned. Har fortsatt 4 1/2 uke igjen til termin...

Mannen min sin ring passer ganske bra...

Jeg vil mye heller ha ringen hengende rundt halsen, eller liggende hjemme enn å risikere å måtte klippe den av fordi jeg skulle være sta.

Hvis ringen sitter stramt og er vanskelig å få av, skyll hendene under kaldt vann en god stund, hell på olje og lirk ringen av. Dette skal virke for de aller fleste! (ikke ta ringen på igjen etterpå...hehe)

Skrevet

Jeg har også mine ringer rundt halsen...

Skrevet

.. jeg har forlovelses-ringen hengende i et armbånd jeg ,..

(på "rette" hånda da hehe..) tok ikke sjansen på å ha den på lenger i denne varmen.

Skrevet

Jeg har hengt forlovelsesringen rundt halsen, syns det ble ubehagelig å ha den på fingern siden jeg hovner opp hver gang jeg går tur..og nå når det er så varmt har jeg også hovnet en del opp..

Skrevet

ja, samme her... min forlovelsesring henger også i et kjede rundt halsen. gleder meg til den passer igjen!

Skrevet

Jadda, har hatt gifteringen rundt halsen en mnds tid nå.

Og de eneste skoa som passer er sandalene og slippersene mine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...