Gå til innhold

Så dyrt det er med en overnatting på hotell i dag.... ville dere ha betalt 1000 kr. mer og fått 2 dager i legoland m/hotell eller ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært og sjekket priser på sommerland i bø m/hotell og når jeg sammenligned det med legolandstur m/hotell. Så kan vi få for bare 1000 kr. mer 2 netter på hotell, legolandstur og båtturen over.

Syns overnatting på hotellene i bø var ganske dyre med prislapp på 1600-1800 for en natt.

Kansje vi heller tar oss en tur til legoland i år, får jo mer ut av de pengene føler jeg.

Men syns hotell prisene er bare sinnsykt høye, er det virkelig normal pris for et hotellrom ? Vi er riktignok 5 stk. men allikavel.

Noen som kan anbefale rimeligere overnattings mulighet i bø området ?

Skrevet

Vi tok sånn pakke til Legoland i pinsen. Betalte litt i underkant av 3000,- for båt, to netter på hotell og inngang til legoland. Helt supert.

Skrevet

Ville nok gått for legoland tur, det er altfor dyrt med hotell her hjemme!!

Skrevet

Hotellene i Bø er overpriset, synes jeg. Har dere sjekket sommermotellene/studentboligene?

Skrevet

Nei har ikke det, er det noen her som har prøvd noen som de kan anbefale ?

Skrevet

Var i Sommerland i Bø i august 2004. Vi bodde på et sommerhotell/studentbolig. Husker ikke hva vi betalte pr natt, men i hvert fall så husker jeg at jeg ikke stusset over at det var dyrt. Var kanskje ikke til stor hjelp, men anbefaler deg å sjekke opp dette studenthjemmet. Det var helt grei standard. Bad med do og dusj på rommet. Felles kjøkken.

Skrevet

Du har ikke medlemsskap en plass da som gir rimeligere hotel? Vet at medlem i coop og naf bl.a. har det

Skrevet

Bø gardsturisme har billig overnatting.De har hus fra 600-1200kr pr døgn.

Det er en fam. som eier de fleste overnattingsstedene i Bø,så da kan de jo ta nesten hva de vil.

Skrevet

Da ville jeg heller reist til legoland ja...Men viss dere låner campingvogn da og ligge rpå campingen?Bø camping har fine hytter7leiligheter og er en kjempe fin og ren campingplass,men det er vel kansjo over booket nå...eller er dere ikke noen campingturister kansje :-)

Skrevet

Bø Sommermotell er et rimlig alterntiv for barnefamilier og tilbyr både på leiligheter og hybler fordelt på 3 steder nær sentrum og Bø Sommarland. For mer informasjon og bestilling se http://www.bosommermotell.no/.

Vi har bodd på det ene, husker ikke hvilket. Helt greit! Hybel med toalett/dusj. Felles kjøkken.

Skrevet

Vi har akkurat vært i legoland. Bestilte ikke pakke, men reiste på egenhånd. Vi betalte:

*1800 kr for båt t/r med lugar på 4.dekk

*970 kr for overnatting i på legoland village inkl frokost (flott vandrerhjemm rett over veien for legoland)

* fikk 2 dager for prisen av en i legoland

Dersom du velger legoland, bør dere gå for 2 dager i parken. spesielt når det er sommer og kan være køer på atraksjonene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...