Snuffen Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Etter å ha mistet(MA,OB) to ganger, hadde det vært kjekt om det var noe som vokste der inne. Var på UL foriige uke + på søndag pga litt blødninger. De kunne bare se et annlegg, men mente det var veldig lite + at graviditets testen jeg tok på sykethuset på søndag var bare svakt positivt. Jeg skal være min i uke 7 nå, og man skal jo ikke ha en svak graviditets test da... så jeg faster, men håper på det beste. Det finnes jo solskinnshistorier. Om jeg kjenner etter på kroppen er jeg ikke mye gravid, men men man kan jo ta feil... Ha en strålende dag jenter )
Måånestråle Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Jeg skal krysse både fingre og tær for deg, Snuffen!!
Plutselig_gravid Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Krysser finger og tær. Masse lykke til. Håper alt står bra til med spiren. Stor klem
Alex05+ Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Ville bare ønske deg lykke til! :-) Får håpe at det blir et positivt utfall...
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 masse lykke til! krysser alt jeg kan krysse for deg håper alt går bra.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Uff..ingen oppdatering enda? Håper alt går bra
Snuffen Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2007 Tar litt tid med oppdatering.. sorry he he he. Er akkurat kommet hjem etter utskrapnig, gikk ikke denne ganen heller.. shit au. De 20 % sjangsenen for at det ikke har gått bra har da skjedd meg 3 ganger, så noen andre kan slappe av ) Vi prøver igjen med friskt mot og satser på bedre lykke neste gang. Tusen takk for støtten. Håper på å kome meg inn igjen ganske snart, og da skal jeg videre til 2 tri også. Ha en strålende sommer alle sammen... STOR KLEM! )
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Å nei, dette var trist å høre.... håper det går bra med deg og mannen. Ta vare på hverandre.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Uff så leit Klem fra meg..og med ønske om ny spire kjapt!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Uff så trist å høre snuffen Sender deg mange varme klemmer.. Håper du kommer fort tilbake til oss og holder deg her i 9 mnd. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå