Gå til innhold

Danskebåten fra Bergen/haugesund/egersund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere tatt den?og hatt 4 sengs utvendig lugar?det står inne på siden dems at det ikke går ann å sette inn ei barneseng der,men på bildet så ser det ut som om jeg skal få til å sette ei reiseseng rett etter døren.Noen av dere som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi tok Fjordline sin båt, og hadde innvendig 4-sengs lugar, så det kan nok være litt forskjell på str.... Men vi hadde ikke fått plass til en reiseseng innenfor døra. Kanskje vi hadde fått plass mellom de nederste køyene, men det hadde nok blitt såvidt.

Men siden køysengene var forholdsvis brede (bredere enn på Color line) gikk det helt fint å ha minsten i samme seng som meg.

Skrevet

hei

vi har utvendig lugar tror de er bittelitt større?er litt bekymra for reisen der jeg,aldrig i verden om småtten sovner i samme seng som meg

hm lurer på hva jeg skal gjøre da

noen andre som har reist med den båten?

Skrevet

Vi lå i utvendig to-sengs? lugar og der var det ihvertfall plass til reiseseng. De har slike senger ombord.

Annonse

Skrevet

Vi reiste til England fra haugesund med DFDS. Er det den samme som går til Danmark? Vi hadde 4 sengs utvendig lugar og tror det fint hadde gått ann å ha reiseseng mellom de nederste køyene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...