rolly Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Har noen av dere tatt den?og hatt 4 sengs utvendig lugar?det står inne på siden dems at det ikke går ann å sette inn ei barneseng der,men på bildet så ser det ut som om jeg skal få til å sette ei reiseseng rett etter døren.Noen av dere som vet?
krabbetrollet Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Vi tok Fjordline sin båt, og hadde innvendig 4-sengs lugar, så det kan nok være litt forskjell på str.... Men vi hadde ikke fått plass til en reiseseng innenfor døra. Kanskje vi hadde fått plass mellom de nederste køyene, men det hadde nok blitt såvidt. Men siden køysengene var forholdsvis brede (bredere enn på Color line) gikk det helt fint å ha minsten i samme seng som meg.
rolly Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 hei vi har utvendig lugar tror de er bittelitt større?er litt bekymra for reisen der jeg,aldrig i verden om småtten sovner i samme seng som meg hm lurer på hva jeg skal gjøre da noen andre som har reist med den båten?
rolly Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 se på denne linken her,tror dere at det går ann å skvise inn en reiseseng der? http://www.fjordline.com/index.php?c=373&kat=Panoramavisning
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Vi lå i utvendig to-sengs? lugar og der var det ihvertfall plass til reiseseng. De har slike senger ombord.
Lille Ollebolle Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Vi reiste til England fra haugesund med DFDS. Er det den samme som går til Danmark? Vi hadde 4 sengs utvendig lugar og tror det fint hadde gått ann å ha reiseseng mellom de nederste køyene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå