Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo har bursdag i morgen og vi tenkte å gå ut å spise. noen som kan anbefale noen bra steder i bergensområdet (bergen vest eller sør, helst) ? har mest lyst på mat ala biff o.l....

Fortsetter under...

Skrevet

jaaa.... big horn steak house. så nydelig biff der. deilig tilbehør. og deilige desserter også. kjempegod service. er favorittstedet til meg og sambo. vi har tenkt oss en tur der igjen snart for å feire nye jobben hans.

Skrevet

he he.. ja det var det. jeg er helt lost når jeg er i byn. går meg bare bort. men hvis du søker på gule sider får du opp adressen.

Skrevet

ok så det er i byen altså =) da skal vi klare å finne det! tusen takk!

Skrevet

ja det er i byn. mener det er i nærheten av bryggen et sted. bare hyggelig. kose dere masse.

Annonse

Skrevet

ligger i gaten nedforbi exodus (ikke paralelt men der du går for å komem ned til bryggen liksom...... ser de store hornene utenfor...

kanon god biff der:)

Skrevet

ok! er det dyrt? tenkte noe sånn ca 250 kroner pr middag...

Skrevet

250 per person altså. =) må man bestille bord på forhånd?

Skrevet

koster litt der. men det er det verdt å betale. tror du skal klare deg med 200-300 pr pers for middag. kanskje litt mer om dere ska ha dessert. og mye og drikke til

Skrevet

tror ikke det er nødvendig å bestille bord. vi pleier ikke å gjøre det

Skrevet

går sikkert greit å ikke besille på en uke dag..men kan være lurt.

og du får sikkert mat for 500kr ja:)

Skrevet

ok, men da er prisen sånn rundt det vi tenkte. tusen takk =) da bestiller vi bord i morgen da, sånn for sikkerhets skyld!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...