to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Det vil vi:) Visste det med førstemann og syntes det var veldig stas.
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Tror ikke vi vil vite det. Visste det ikke med nr 1. 2 og 3 visste vi, så nå har vi lyst til å prøve å holde oss :-D Ikke så lett men lov å håpe.
snø* Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Har to barn fra før - gutt og jente. Vi visste ikke første gangen, men andre gangen fikk vi vite at det var en jente.. Nå er jeg gravid 9+3. Denne gangen vil jeg ikke vite - synes det er en fin overraskelse.. Men ser at det er klare fordeler med å vite kjønnet når en handle klær osv.. Lykke til!
Leirha Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Første gang var jeg ikke i tvil, jeg VILLE vite det. Men nå er jeg jammen ikke sikker, får se litt når det nærmer seg. Jeg syns det var veldig greit sist, for jeg kunne utelukke jentenavn. Tror nok når det komme til stykke at jeg vil vite det igjen. Han vil IKKE vite det... så vi får se
Tresnartfire Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Hadde vært spennende å ikke vite, men er altfor nysgjerrig til å klare å la vær. Har lyst til å kjøpe klær og ting og tang.
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 egentlig det samme... Har på en måte lyst å vite, men vil også ha det hemmelig til fødselen=oD Får se når den tid kommer=o)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Hei! :-) Nei, denne gangen vil vi ikke vite det før babyen kommer! :-)) Har begge kjønn fra før! :-))
januarbaby:-) høygravid Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jeg klarer ikke å la vær. Jeg bare må vite det:-) Da jeg gikk med første, tok jeg extra ultralyd bare får å få vite hva det var. Det var så kos å gå å vite at vi skulle få gutt...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Vi vil - uten tvil! For meg tror jeg det hele vil føles mye mer virkelig da... har fremdeles vondt for å tro at noe så fantastisk faktisk skjer meg Dessuten synes det er greit å kunne omtale den lille som han eller hun..og sist men ikke minst; jeg er så forferdelig nysgjerrig av meg at jeg tror jeg hadde dødd om jeg måtte vente i seks måneder til med å få vite! (dessuten er det praktisk i forhold til at vi skal kjøpe inn litt ting hver måned. Selv om jeg ikke kommer til å bruke mye typiske jentefarger eller guttefarger for å skille kjønn(er IKKE fan av rosa!) så synes jeg det er greit å handle inn enten litt femi-ting eller noe litt mer guttete.. Gleder meg såååå!)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 Akkurat slik tenkte jeg med førstemann. Syntes det var herlig når vi fikk vite det var gutt, da var det liksom ikke bare noe "ukjent", men faktisk sønnen vår som bodde i magen. Begynte å se mye bedre for meg hvordan det skulle bli etter fødselen. Og ikke minst var det gøy å gå og handle litt klær, tepper og lignende.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Nei, jeg tror ikke vi skal vite. Samboer vil, men jeg vil helst ikke Kaaan jo hende jeg skifter mening da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå