Gå til innhold

SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff nå begynte jeg også å bekymre meg for SA. er 3+6 i dag... mange inne her som har hatt SA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal bekymre deg for deg, nyt heller tiden og gled deg over underet i magen.

Det er størst sannsynlighet for at dette skal gå bra;)

Selvfølgelig tenker vel alle over muligheten for å miste, men ikke la det ødelegge gleden du føler nå som du er gravid

Selv har jeg ikke hatt SA. Har en sønn på 19 mnd og er idag 5+3

Leste et innlegg med prosenter over hvor stor sannsynlighet det er for at det skal gå bra etterhvert som man passerer nye uker. skal se om. Det skal ligge her på 1.trimester

Masse lykke til med voksende mage, og som sagt kos deg!

Skrevet

Jeg mistet da jeg var 7+2...

Skrevet

Hei!!

ik bekymre deg... det går nok bra. Grunnen til at man SA er jo at det er noe galt med embryoet og ik kan utvikle seg. Jeg mistet for 9 år siden,da var jeg i uke 16. Det var tungt..men livet måtte jo gå videre. Jeg har i dag en sønn og er 10 uker i dag:-) storkoser meg...bortsett fra kvalmen da:-)

Lykke til

Skrevet

Hei! Jeg har opplevd to SA (uke 9 og 6) dette halvåret og kan trøste deg med at du helt fint kan takle det bare du er positivt innstilt! Jeg satser igjen med friskt mot og er optimist. Første gang var fælt akkurat den dagen det skjedde, men dette er jo helt vanlig og kroppens måte og ordne opp på (vi skal være glad vi har en slik fantastisk kropp!!). Andre gangen var det litt værre, litt sånn.. Huff! Nå igjen.. Men så fant jeg ut at jeg skulle droppe babyplanleggingen litt. Slutte og lese og prate så mye om det og begynne på nytt.. Det smarteste jeg har gjort. Deilig med en fri periode. Var en stund ekstremt klar for baby hehe:) Vi har hatt sex som vanlig, uten å henge oss opp i eggløsningsdager etc.. Og nå er alle symptomer på plass og så får vi se til helgen! Blir spennende!! :) Får jeg mensen så får jeg den, takler det også:) Blir bare ekstra med sex når man ikke vet hvilken dag man har egglløsning og bare det er jo en bonus;) hihi

Skrevet

P.S. er også veldig enig med 2barnimagen:o) NYYYYYT det!!

Skrevet

ja, og det er helt vanlig, så man burde igrunn regne med det..

Skrevet

Ikke hør på Anonym.. Tydeligvis en av de flere hormorn gretne damene som bare vil ødelegge for andre :)

Nyyt svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...