Gå til innhold

Noen her som har ettermiddagskvalmen istedet for morgenkvalmen??


Trultemora er presseklar!!

Anbefalte innlegg

Er ikke spesielt kvalm på morgenen, men på sent formiddag og ettermiddag/kveld så tar kvalmen helt av til tider!!!

 

 

Huff... Klarer ikke å spy heller!!! Å gud hva jeg misunner de som klarer å spy nå!!!

 

Mange sier at det bare er å stikke fingern i halsen, det er det ikke!! Har prøvd det i mange mange år, men det går ikke!!!

 

Så prøver meg på et glass med ingefærølbrus nå, i håp om at ingefæren der stopper kvalmen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

 

Jeg har heller ikke vært noe særlig kvalm på morgenen , på ettermiddagen og kvelden derimot...

Tror det er fordi jeg er sliten og trøttere da!

Også merker jeg at man blir uvel , hvis det går for lenge mellom hver gang man spiser.

Så her går det i småspising hele døgnet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er gravid med nummer tre nå og i alle svangerskapene har jeg stort sett bare vært kvalm på kveldene. Tror det henger sammen med at jeg blir kvalmere når jeg er trøtt.

Nå er jeg i uke 12 og er stort sett kvitt kvalmen om dagen, men kan fortsatt kjenne meg veldig uggen sent om kvelden.

 

Det er ihvertfall helt normalt å ha det sånn som oss! :-) Det står i alle bøker at "morgenkvalme" kan komme på alle tider av døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm rett som det er, uten noe fast mønster.. Men oftest en eller annen gang i løpet av ettermiddag/kveld. Var borte en stund, tilbake nå når jeg nærmer meg uke 13. Håper virkelig det blir borte for godt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt kvalm på morgonen mens eg "jobber" med frukosten, men etter middag og utver kvelden tar det heilt av, men det hjelper å kvile..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvalm hele tiden og i tidsrommet 4 om natten til 3 på dagen kaster jeg opp jevnlig. Kvalmen forsvinner ikke når jeg har kastet opp. Den er der konstant. Det er då fælt...skal muli til sykehuset å få nering da jeg bare går ned i vekt. Lykke til alle dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også døgnkvalme.. Spyr ikke da, men synes det er ille nok likevel.Orker ikke å gå utenfor døren engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettermiddag og kveld er verst her også. Spesielt hvis jeg er sliten, men det kan komme etter en dag der jeg nesten ikke har gjort noe som helst også. Begynner å bli lei nå! Klarer nesten ikke å spise middag, så jeg har levd på brødmat den siste mnd... Men jeg er 11+5 nå, så det er forhåpentligvis ikke mange ukene igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...