Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 slo dere positivt ut på test??? jeg testet negativt i dag, men har alle symptomene på at jeg er gravid. er 3+6 idag. testet nå i etter middag.. de 2 sv.skapene jeg har bak meg testet jeg ikke positivt før nesten uke 5... klarer nesten ikk vente...
vipsen*en av hver* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hadde IKM i går, testet positiv med CB på lørdag
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 hva er ikm? den dagen man forventer å få mensen?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Da er vi i samme situasjon.Bortsett fra at jeg hvis jeg er gravid er 3+3.. i dag.Det er frustrerende å ikke vite,samtidig er det jo enda tidlig.Forrige sv.skap testet jeg positivt da jeg var 3+6 men det var det en kaller veldig svaaaaaaak strek.Fikk ikke ordentlig positiv før i uke 5 som deg.Hvordan er dine symptomer?Vi får vente sammen.Klem.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 jeg er kvalm- brekker meg for ingen ting..og fy for en lukte sans jeg har hehe.. ømme bryster og de føles oppblåst( samboeren min mener de er blitt større hehe bare ønsetenkning hihi) jeg har noen enorme humørsvigninger og jammen har jeg ikke fått dilla på columbo egg (is).. den dillaen fikk jeg tidlig m begge mine, sist sv.skap var det hockypulver hehe... deg da??
Beama Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Fikk positiv test 2 dager etter forventet mens. Alle i dagene før slo ut negative... før den ble svak positiv for så å bli sterke neste dag=)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har ømme bryster,det kommer melk hvis jeg klemmer på dem.Vondt i korsryggen,økt utflod,veldig trett å må ha smil sjokolade,å wonder baum å lukte på,den med eple lukt på.Forrige sv skap var det japp og blomkål.He he he... Kan ikke være pms det vel?Gleder meg til testen blir positiv,blir overrasket hvis tante rød har klart å lure meg såpass.Koselig å høre fra deg.Når skal du teste igjen?Kan en gynekolog se noe som helst så tidlig?Beklager maset asså.Koooooooooos....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå