Gå til innhold

Flere her som er slitne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå i 11. uke og har i det siste slitt med mye kvalme. I tillegg til det føler jeg meg utrolig sliten og tung i kroppen. Sover heller ikke godt om natten og føler meg ikke uthvilt når jeg står opp.

 

Har en krevende fulltidsjobb og lang reisevei. Er klar over at det er vanlig å være trøtt og sliten i svangerskapet. Og får selvfølgelig høre på jobben at det er helt normalt og at det er sånn det er å være gravid. Men det er da lov å føle at det tar på kroppen og at man kanskje ikke har overskudd til å jobbe fulltid? Eller?

 

Hadde vært fint å høre noen tanker rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt enig med deg. Er i uke 12, og den der søvnigheten som var i uke 5 er virkelig på vei tilbake. Er ikke kvalm eller noe slikt, men Trøtt som en potetsekk..

Bare nå har jeg sovet fra 1800 til 2140. Nådde akkurat fruene da... men det blir nok senga etter det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempetrett og sliten. Har lyst å sove hele tiden... hvil så mye du kan..om du er veldig trett, sliten og kvalm,så kan du jo sykemelde deg til det blir bedre. Det gjorde venninna mi.

Jeg er sykemeldt pga at jeg kaster opp hele tiden. Jeg klarer rett og slett ikke annet enn å hvile.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke syv, og er konstant trøtt og kvalm. Akkurat nå har jeg hatt noen dager fri, men kvalmen og trøttheten har tiltatt nå, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal greie å jobbe femti timer til uka... skal prøve, men kaster inn håndkleet hvis det blir for ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke ni, tiden går så sakte :-)

Er no veldig trøtt, kan sove hele tiden. Sover om nattan, men er allikevel ikke uthvilt dagen etter. Skal til legen i dag, vet ikke helt hva han sier, men jeg sliter med å jobbe..... Nå så jobber jeg på dagtid, går så hjem og sover. Heldigvis har samboeren min ferie, og kan ta seg av hunden vår. I helgene prøver jeg å være litt sosial, men blir sliten av det å. Jeg håper vel egentlig at legen skal sykemelde meg, men samvittigheten min sier nei. Føler jo veldig på det i forhold til jobben. Jeg er ansatt gjennom vikarbyrå, så blir jeg sykemeldt nå, er jeg redd jeg ikke har noe jobb å gå tilbake til..... Jeg trenger litt råd her jeg... er det jeg som er sløv om jeg sykemelder meg....? Skal jeg ta sjansen på det....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg syns du burde får deg en sykemelding. Jeg har vært utrolig kvalm og sliten de siste ukene og vært sykemeldt fullt. Orker ikke tvinge meg selv på jobb når jeg ikke har ork...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk, blir jeg sykemeldt nå, er jeg redd jeg må være sykemeldt hele svangerskapet. Det var ikke helt meningen å bli gravid så fort, men men .... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såvidt eg har skjønt så er det helt vanlig å være trøtt...eg er bare i 6.uke, men hvis eg ikkje sover en times tid midt på dagen en gang, så er eg leggeklar etter barnetv. Ikkje akkurat helt normalt for min del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...