Gå til innhold

Innlagt pga premature rier...

Anbefalte innlegg

Tredje dagen på sykehus, begynner å bli litt kjedli... Men kanskje jeg er heldig og får reise hjem imorn :)

Ble innlagt på søndag, men det ser ut til at dem har klart å stoppe riene. Fikk 2 adalat søndag for å stoppe riene, og to lungemodningssprøyter. Legene sa at hvis riene setter igang igjen så kommer dem ikke til å gjøre noe for å stoppe dem igjen, da har kroppen og bebisen funnet ut at dem e klar for å møte verden.. Syns det var litt skummelt i begynnelsen, men dem sa at bebisen hadde store sjanser for å overleve og ikke få varige mén..

Jeg har ikke hatt rier siden mandag, men er litt "rar" i magen (kjennes litt ut som om jeg må bæsje hele tiden), også må jeg springe å tisse engang i timen. Må vel ta en liten prat med jordmor ikveld.. Jeg har valgt å bo på pasienthotellet, så jeg ser bare legene hvis behov..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9751804-innlagt-pga-premature-rier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 31 uker på vei. Har nettopp vært hos gynokologen, og det ser ut til at ting har stoppet opp :) Så jeg får reise hjem imorn :D :D

Jeg fikk også vite med ganske så stor sikkerhet at det er en liten prinsesse som var blitt litt utålmodig :) Men det ser heldigvis ut til at ho har roet seg ned, og bestemt seg for å kose i magen en liten stund til, foreløpig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...