Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er glad i å trene, og trener hjemme i min egen stue ca tre ganger per uke. Da trener jeg på en sykkel og tar styrkeøvelser. Er det skadelig å ta mageøvelser tidlig i svangerskapet? Har hørt noe om dette, men husker ikke hva? Vil ikke overdrive hvis det kan være skadelig for spiren..Noen som har noen tanker-synspunkter på trening i svangerskapet?
vipsen*en av hver* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Heisann.. jeg har trent 2-3 ganger i uken no i 1,5 år og kommer til å forsette med det samme så lenge jeg orker... Jeg trente sist svangerskap og.. men om du ikke er vant til å trene er det ikke bra å begynne å kjøre på no liksom... Vet at seinare er det ikke lurt å trene ting som f.eks fotball, karate ol..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Takk for svar:) Jeg har også trent lenge. Så da fortsetter jeg med det..Deilig å holde seg litt i form da. Lykke til med treninga du og da:) Vi får holde på så lenge vi orker...
vipsen*en av hver* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jepp.. det er godt å få brukt kroppen sin og alle fordeler kroppen har av at vi trener.. kjør på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå