Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de sandrømte... og har forutsett at jeg skulle få datra (viste ikke noe kjønn)mi når jeg var ung, viste åssen pappa'n så ut når det gjald høyde, hårfarge, bredde og følelsene mine for han og hans "status" i mitt liv, men ikke ansikt på gutten. Jeg har drømt om følelser ang min fødsel og families påvirkning, Sportsresultater, filmer og masse annet har jeg sett før de/det i det heletatt hadde tenk å lage filmene eller hadde spilt kampene, og ja mange mnd før datra mi var ute!

Så da er mitt spm ang siste drømmen min... den virket "ekte" men så likevel vet jeg at det ligger litt frykt ang tvillinger og selve det å bli gravid igjen er ikke noe jeg sålangt ser fram til (håpe det kommer)...!

DRØMMEN:

Begge babyene lå i hver sitt bilsete, datra mi som jeg har nå var brått stor med langt lyst hår.. hun var i hvertfall 4 år tenker jeg.. men anyway jeg drev da å tok på den ene baby'n luene og genserne som datra mi har brukt... den andre baby'n var litt i bakgrunnen, fikk da opp at det var jente, men når jeg tenker meg om senere var det ikke "jentefarger" på baby'n!

Så da må jeg bare spørre:

Kommer jeg til å bli like depremert neste gang? Og kommer jeg til å få tvillinger? er ikke så viktig med kjønn, for jeg vet at den ene da er jente uansett... :-P hehe

fødselsår: 22.01.87

Håper virkelig på respons....! Kanskje jeg får fingeren ut og trener litt på evnene mine så jeg kan komme med tilbakemld her jeg og.. (kan mere enn å drømme)

Ha ellers en fin dag/kveld!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...